email address already exists in this organisation

Pagina: 1
Acties:

• mornstar160
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-04 16:29
Ik heb overal gezocht op onze exchange server maar ik kan nergens de email alias vinden.

Ik wil info@domeinnaam.nl koppelen aan mijn profiel, maar dan komt hij met de melding emailaddress already exists in this organisation.

Er zijn 2 servers (op verschillende locaties) aan elkaar geknopen en ik kan ze op beide niet vinden. Hoe kan ik goed zoeken op een exchange server ??

Zoals je waarschijnlijk aan mijn vraag kan zien ben ik geen exchange guru. Maar ik heb het zeer dringend nodig, wie kan mij helpen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

zoek eens in active directory and users. Bij geavanceerd kun je een email adres zoeken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke Exchange versie gebruik je uberhaupt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mornstar160
exchange 2000 draait hier op windows 2003 servers.

Ik heb al gezocht in active directory met advanced. en dan users en dan email. en daar kan ik niets vinden.
Ik weet niet of ik het onder andere criteria moet zoeken als het bijv als email alias bij een account is toegevoegd.

Verwijderd

exchange 2000 op windows 2003? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
http://support.microsoft.com/?kbid=321648

kijk eens of dit artikel helpt
http://support.microsoft....aspx?scid=KB;EN-US;280765

• mornstar160
ik weet niet hoe de persoon het voor mij gedaan heeft. Ik werk hier pas sinds 1 sept.

Ik heb het trouwens nu net gevonden. In ieder geval iedereen bedankt voor het snelle reageren. Ik ga maar eens naar huis denk ik.
Bedankt !!!

Verwijderd

kan je nog even laten weten hoe je het gevonden hebt? Handig voor het nageslacht :)

• mornstar160
handmatig records nalopen.

met active directory search kon ik het niet vinden. Het bleek aan een Group gekoppeld te zitten en ik kon bij zoeken op groepen geen optie email aangeven.
Dus ik moest het handmatig zoeken.
Pagina: 1