Toon posts:

compaq presario 700EA laptop crasht/hangt constant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo daar,

als veelvuldig gebruiker van de search kon ik echter het volgende niet oplossenl;

mijn 2-1/2 jaar oude laptop; AMD DURON POWER-NOW 900 MHZ met 128 + 256 extra (dane-elec) en een S3 Twister-K (32 mb shared met werkgeheugen); crasht constant, dit betekent dat alles in 1 keer vast hangt en er niets meer over rest dan hem handmatig uitzetten....... ik heb hem al voor dit probleem naar compaq verzonden maar daar zeiden ze dat het niet zo was...... Het gebeurt tijdens niets doen, tijdens installeren, tijdens updaten drivers..........(das erg vervelend), en ook tijdens windows-update, maar dus ook tijdens typen in words. OS is standaard van quick restoren XP-HOME (SP1).

Kan iemand mij uitleggen of vertellen wat ik hieraan moet doen?

In ieder geval hartelijk bedankt!

Groeten

Ronnie

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

offtopic:
op zijn unix:
mv /home/rondejonge/ron /home/shop/ron
mv /home/rondjeonge/systems/portable/presario /dev/null
mv /shop/systems/asus-s5200 /home/rondejonge

ontopic: het lijkt mij dattie stuk is.
Is dit sinds je het nieuwe geheugen erin gezet hebt, of daarvoor? Of zit het geheugen er nu al een tijdje in en deed ie het eerst wel goed? Heb je het als je alleen op de stroom werkt? Dus geen accu aangesloten? .. Heb je al wat getest?

Heb je nog garantie? Laat je niet afschepen, want Compaq/HP stuurt de doos rustig ongeopend terug: "Hier doettie het goed hoor meneertje."

Ow, en groeten en danken doen we hier sowieso, en of dit je nu verder helpt is natuurlijk maar de vraag ;).

[ Voor 9% gewijzigd door pjottum op 16-09-2004 21:01 ]

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

het is sinds ik het nieuwe geheugen erin heb gezet, dus mijn gedachte was/is ook dat het daardoor niet helemaal spaak meer loopt, maar nadat ik hem weer ge"restored" had op zijn compaq's had ik twee maanden of zo geen last... lijkt net of het een fout is van windows, maar ik had hem dus met deze informatie naar compaq/hp gestuurd, en die zeiden inderdaad dood-leuk dat er niets aan de hand was, het maakt overigens niets uit of ik met accu-->stroom stroom+accu of alleen maar met accu werkt.....

misschien toch maar het beste om maar weeeer contact op te nemen met compaq (dat wordt dan nummer 5 ongeveer dat ik hem zend)(1x accu, 1x cdrom, 1x diskette, 1x geheugen --> en nu dus weer :'( )(offtopic sorry)

en wat danken betreft, ach het kan geen kwaad toch?