Toon posts:

Foutmelding bij openen map waar BitTorrent files in komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Bittorrent via ***** met het programma ABC. Wanneer je een bijvoorbeeld een film gaat downloaden moet je van te voren de plek aangeven waarheen je de film wilt downloaden. Ik zeg dan altijd Mijn Documenten. Alleen als ik mijn Documenten nu open, komt er een foutmelding:

'In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten... '

Dit is heel irritant. Heeft iemand ook deze problemen of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Liever geen linkjes naar bepaalde site's, zie ook: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright

[ Voor 16% gewijzigd door leon1e op 16-09-2004 21:03 ]

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

kun je eens een andere bittorrent client gebruiken? bittornado bijvoorbeeld, die vind ik persoonlijk heel fijn.

hier op te halen:

http://bittornado.com/download.html

[ Voor 22% gewijzigd door newpegasus op 16-09-2004 20:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey.. Het is echt raar. Ik heb dat Bittorrent programma ABC gedeleted. PC herstart, maar hij doet het nog steeds. Dus als ik mijn documenten open, kapt er ermee.......... Echt vaag!

Verwijderd

start->cmd->enter.
ga naar de directory en verwijder rare dingen.

Of download total commander. Die is wat stabieler als explorer

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb het vermoeden dat dat komt omdat windows explorer zo'n preview dingetje wil maken, maar de avi header is er nog niet of is nog corrupt. Dat vind preview niet leuk -> crash. :(

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:37:
Hey.. Het is echt raar. Ik heb dat Bittorrent programma ABC gedeleted. PC herstart, maar hij doet het nog steeds. Dus als ik mijn documenten open, kapt er ermee.......... Echt vaag!
probeer dit eens: als je eenmaal in windows bent, ga je naar taakbeheer. bij processen sluit je dan explorer.exe af en start je hem weer opnieuw op via run: explorer.exe. installeer dan een andere BT client.

mocht dat niet helpen, draai dan eens een virus/adware scan, je weet het nooit natuurlijk. www.free-av.com vind ik wel een fijne AV.
Pagina: 1