Toon posts:

Muziek gaat langzamer spelen bij installatie software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik iets uitpak of een installatie uitvoer en heb tegelijkertijd de muziek aan staan, dan gaat de muziek langzamer spelen. De muziek staat opgeslagen op een netwerk harde schijf. Staat dus niet op de harde schijf waar de programma wordt geinstalleerd. Ik heb sinds gister een AMD Athlon 64 3000+, 2 GHz, corsair 512MB DDR ram, op een Asus K8V deluxe moederbord. Dit mag toch niet gebeuren?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Welk OS hebben we het hier over, en waar heb je al naar gezocht, wat heb je al geprobeerd, etc? :)

Bekijk verder je CPU usage eens?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

de 32 of 64-bits versie van Windows? En Windows XP? :9

Blegh, modje is sneller :p

[ Voor 26% gewijzigd door RSpliet op 16-09-2004 20:09 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de 32bits versie van windows xp. De cpu usage loopt op naar 100% tijdens een install :?
Is dit normaal? ik heb de pc gister in elkaar gezet, kan ik iets fout gedaan hebben?

Verwijderd

al eens een andere player geprobeerd?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Had ik pas nog bij een XP2400+ systeem. Hardeschijf stond op PIO ipv DMA (brakke kabel), daardoor stoorde het geluid bij schijfactiviteit en werd de pc nogal traag.
Effe bij apparaatbeheer de instelling van je IDE controller checken dus.

🖥️ | 🚗

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02 03:13

Def_Os

Erjuh!

Mede veroorzaakt door een andere TSR misschien?

Ik had hetzelfde probleem. Bij mij was het CPUIdle (koelt de CPU als hij niet gebruikt wordt) dat lastig deed, omdat hij de CPU niet wilde laten belasten en daardoor WinAmp hinderde terwijl het afspeelde.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:16:
al eens een andere player geprobeerd?
Ik heb een andere player geprobeerd en dit loste inderdaad het probleem op. :)

Verwijderd

welke?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst geprobeerd de software te installeren via een 52 speed cdrom speler, dan had ik de problemen. Daarna heb ik de software via een dvd speler geïnstalleerd en toen was het probleem opgelost.

Verwijderd

volgens mij bedoelden ze een andere mp3 player (winamp ipv Media Player ofzo) maar jouw oplossing is ook prima :)

Hee, kijk wel even bij apparaatbeheer naar de genoemde PIO mode, want blijkbaar zit die CD speler in de veronderstelling dat ie aan een 386 zit. Als het ding geen DMA ondersteunt zou je even kunnen proberen hem aan een andere kabel te porren (of in de BIOS aan te geven dat ie bestaat, kan ook schelen)
Pagina: 1