Toon posts:

uploaden met meerdere connecties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een groot bestand uploaden naar een server in de USA. Ik heb een upload van 60kb, maar ik haal maar 20kb naar die server. als ik 2x flashfxp open, en upload haal ik 40kb. Ik zoek dus een programma zoals downloadaccelerator, maar dan voor me upload.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat dat erg lastig wordt tenzij de server dit ondersteund. Ik weet dat bij het downloaden via HTTP / FTP het mogelijk is om een startpunt voor het downloaden op te geven; of dit ook kan voor het uploaden weet ik niet. Ik neem aan dat je upload via FTP? Welke FTP daemon draait er op de server? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Een echt groot bestand ftp'en zou ik niet doen, ftp is niet echt een
betrouwbaar protocol, en het zal maar misgaan na zo'n 300mb geupload
te hebben

bestand ff opsplitsen met rar/zip,
dan met leechftp uploaden.
LeechFtp ondersteund meerdere threads, en kan prima je upload lijntje
volgooien.

[edit]
Ik zou rar/zip verkiezen boven een gewoon split programma, vanwege het feit
dat je gelijk een errorcontrole/correctie erbij hebt met rar/zip

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 20:01 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schijnbaar wordt er dus per connectie afgeknepen op 20kB/s op die server.

Ik denk dat FTP-clients die meerdere keren connecten voor hetzelfde bestand dun gezaaid zijn. Split anders het bestand in drieën met HJ Split en start FlashFXP drie keer op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik upload via Flashfxp, en die server draait microsoft ftp server. IK ga dat leechftp eens downloaden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:01:
Ik upload via Flashfxp, en die server draait microsoft ftp server. IK ga dat leechftp eens downloaden!
LeechFtp ondersteund niet meerdere threads voor 1 bestand, maar kan in 1 "sessie" meerdere bestanden tegelijk up-/downloaden.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
LeechFTP opent gewoon voor elke nieuwe download die je start een nieuwe thread. Dat is met name bij downloads een beetje jammer bij een slecht geconfigueerde server, aangezien je mensen hebt die dan tig threads openen en de halve bandbreedte naar zich toe trekken.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, dat leechFTP is inderdaad niks :)
Iemand nog andere programmas?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 20:09:
hmm, dat leechFTP is inderdaad niks :)
Iemand nog andere programmas?
hoezo niet? als je je bestand opsplitst is het perfect voor jouw doel.
Pagina: 1