Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb 2 weken geleden een Nokia 6230 besteld bij Typhone.nl :(
Tot mijn verbazing kreeg ik een 2e hands toestel opgestuurd en heb gelijk telefonisch contact gezocht met deze firma.
Heb hem natuurlijk opgestuurd en we zijn inmiddels een week verder.

Klachten:

- Bluetooth verbindingen verbreken spontaan :(
- Telefoon valt uit bij het maken van verbinding via bleutooth of het afspelen van een geluidje of filmpje. :(

Omdat mij beloofd is dat ik het toestel met 3 dagen terug zou krijgen heb ik ze gebeld en gevraagd ofdat ze alles weer retour konden sturen omdat ik het te lang vond duren. :r

Hoe groot is de kans dat Nokia Service Point iets voor mij kan betekenen?
Is het mogelijk om een afspraak bij die gasten te maken en is er een kans dat ik een nieuw toestel kan krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand ervaring met de Nokia Service Points in dit land..!?

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Een nieuw toestel moet je afaik altijd via je provider/verkoper regelen, ook bij garantie. Een service point doet alleen reparaties voorzover ik er ervaring mee heb. Wel goede service iig :)

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Okeej, maar als ze dat kunnen repareren is het ook goed.

Niemand verder bekend met die problemen die ik heb gepost in de startpost

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:31
Ik snap alleen 2 dingen niet...

Je koopt een nieuw (?) toestel maar krijgt een gebruikte...
Je stuurt m op (waarheen?) en wil naar een service center...

Neem contact op met typhone over je problemen, je hebt betaald dus moet je een werkende (en nieuwe!) telefoon krijgen lijkt me ;)

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben afhankelijk (zoals Typhone mij gezegt heeft) van een werknemer dit op dit moment ziek is.
Daar ga ik niet op wachten en heb daarom gezegd dat ik het toestel terug wil hebben.

Daarom vraag ik naar de ervaringen hoe de Nokia Service Points omgaat met dit soort problemen.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:16
misschien had je niet zon haast moeten hebben met het terug eisen van je telefoon aangezien dat toch wel het enigste logische is.

Het probleem laten afhandelen door de leverancier.
Pagina: 1