[Hotmail.com] Mail komt niet aan of met enorme vertraging.

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ik word er nu een beetje moe van, gebruik hotmail al tijden probleemloos. Maar de laatste week lijkt er steeds meer e-mail op de digitale snelweg te verdwijnen. Als ik nu een mailtje naar mezelf stuur komt hij bijvoorbeeld niet aan. Het volgende mailtje bijvoorbeeld dan weer wel.

Meer mensen hier last van en wat is eventueel de oorzaak ?

[ Voor 22% gewijzigd door Pizzaman op 16-09-2004 19:33 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
neem gmail (gmailswap.com) :)
* zitten de mailtjes trouwens niet in de ongewenste postvak ?

[ Voor 53% gewijzigd door Morphine op 16-09-2004 19:36 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:14
De oorzaak hiervan zal bij Hotmail liggen en niet bij jou, dus je zal er vrij weinig aan kunnen doen. Als je de betaalde versie gebruikt zal je wel terecht kunnen klagen. Als je de gratis versie gebruikt gewoon wachten op betere tijden ;) Het is tenslotte een gratis product waar miljoenen mensen gebruik van maken en dat kan niet alles feilloos werken ;)
Check ook je ongewenste postvak

[ Voor 5% gewijzigd door holoX op 16-09-2004 19:37 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn zus had hier ook last van :)

't Zal wel intern bij Hotmail stuQ© zijn

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ze zitten niet in het ongewenste postvak.

Naast hotmail heb ik natuurlijk ook nog wel een normaal account. Maar veel mensen met wie ik mail hebben ook gewoon hotmail. Dus je weet nooit of het mailtje nou wel of niet is aangekomen. Zeer vervelend.

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 16:24
Ja idd ik ken dat probleem de laatste tijd ook, gewoon andere client gebruiken om mail mee te verzenden.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
3 dagen terug kreeg ik een mail van iemand. Op zich niet vreemd, alleen wel dat die mail in juni 2003 was verstuurd.... Ik heb ook heel veel vertragingen van 1 dag.

Verwijderd

Hier ook! Ik kan niet eens meer een advertentie op marktplaats zetten. Wel vaag, mensen die ook hotmail hebben komt hij wel aan, andere niet :( 8)7

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 10:53

AMDFreak

Intel is zo..

Heb er hier ook last van..
vandaag 3 mailtjes gestuurd naar hetzelfde adres.. alle drie niet aangekomen.. :?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

Ja hier hetzelfde. Mails komen bij mij wel aan, maar mijn replies pas dagen later.

offtopic: Hotmail zou toch de opslagruimte upgraden van de gratis accounts? Enig idee wanneer 8)7

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 13:18

Dark0r

WAT

als je er belang bij hebt wil ik je wel een gmail invite sturen, dit is een erg snelle email :D met 1 gb ruimte :D

Verwijderd

Ik heb je even op je Hotmail gemaild. Hopelijk komt ie aan ;) Dan hoeven we dit topic niet vol te slowchatten :)
Pagina: 1