Sg toegang

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 15:43

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Goedenavond,

Ik ben nu enkele maanden lid van GOT en vind het helemaal geweldig, maar er zijn een paar topic's die mijn interesse hebben.............maar niet binnen mijn bereik liggen :( En aangezien ik mij best redelijk gedragen heb (op het forum dan hea ;) ) dacht ik dat ik wel eens een gooi kan doen naar SG lidmaatschap.

Dus bij deze: Mag ik lid worden van SG ?

Zie ondertitel

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 16:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Je kan allang in SG.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klik eens op Stuffis Generalis zou ik zeggen, je kunt er allang in :)

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 16-09-2004 19:04 ]

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Denman89 schreef op 16 september 2004 @ 19:02:
Goedenavond,

Ik ben nu enkele maanden lid van GOT en vind het helemaal geweldig, maar er zijn een paar topic's die mijn interesse hebben.............maar niet binnen mijn bereik liggen :( En aangezien ik mij best redelijk gedragen heb (op het forum dan hea ;) ) dacht ik dat ik wel eens een gooi kan doen naar SG lidmaatschap.

Dus bij deze: Mag ik lid worden van SG ?
Stuffis Generalis? Tweakers Huiskamer? Ik zie helemaal niks!
Ho wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Tweakers Huiskamer of Thema Forum staan! Dat kan kloppen. Deze sub-fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 sub-fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze sub-fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle sub-fora behalve de General Chat hoofdgroep _behalve_ de sub-fora W&L, LA, SM en TFF).
Voor de Tweakers Huiskamer geldt een screening-/aanvraagsysteem. Je krijgt deze toegang alleen als de crew van mening is dat je een aanvullende waarde kunt hebben voor dit forum. Dit lijkt misschien streng, maar het valt reuze mee. Als jij je normaal weet te gedragen op GoT en dus niet steeds probeert de grenzen te zoeken of deze overschrijdt maak je een goede kans. Voor details, zie deze mededeling

De oude Algemene GoT-FAQ #06

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 10:47

Zoefff

❤ 

Waarschijnlijk bedoel je de HK.

Hoe je eventueel toegang kan krijgen, lees je in [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-09 15:43

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Hè verdorie.

Ik bedoel natuurlijk HK 8)7

Zie ondertitel

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dan moet je [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] nog even wat beter lezen, er kloppen een aantal dingen niet aan je topic, waaronder de naam en plaats.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Denman89, je had al een topic geopend met deze vraag. Topic is naar achter de schermen gemoved om daar te worden behandeld :)

Je krijgt vanzelf wel iets te horen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.