Toon posts:

Links in msn werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Zoals in de titel staat links die ik krijg toegestuurd via mensen via een gespreksvenster doen niet een IE pagina openen. Ook de link naar postvak in van hotmail werkt niet meer, de hele koppeling tussen msn en IE is zeg maar vertrokken...

Iemand een idee,

bij voorbaat dank, Martijn

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal geprobeerd en onderzocht?
Heb je toevallig SP2 geïnstalleerd?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dezelfde computer ingelogd als een andere gebruiker, daar geprobeerd en daar werkt het wel. SP2 heb ik nog niet geïnstalleerd. En ik heb alle internet settings op standaard terug gezet, geen heeft effect gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enorm veel gegoogled, dus als je daar nog wat vind zou dat knap zijn.
Ik heb hijackthis gedraaid bij de gebruiker waar het wel werkte om te kijken wat er allemaal opstart, maar dit komt overeen met mijn eigen scan.
Nu nog even de processen vergelijken. Maar de internet-opties zijn precies hetzelfde. Dit is een rare bug, ik heb voor de zekerheid de support van msn ook een mail gestuurd, mocht ik een antwoord hebben post ik hem hier, en staat er eindelijk een antwoord op het net :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Figa, zou je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif edit knop willen gebruiken? Dit komt namelijk een beetje over als topickicken :)

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-08 08:08

-=Sentinel=-

*zucht...*

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem? Zit nu met precies hetzelfde probleem...

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Pagina: 1