Asetek NB blok @ MSI K8Neo Platinum?

Pagina: 1
Acties:

• pimpeters
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02-2021
Ik wil binnen kort een wc setje in mijn case gaan bouwen. Aangezien ik een noob ben met wc koeling heb ik voor asetek waterchill gekozen omdat dat lekker makkelijk aansluiten is + niet al te duur en de prestaties zijn ook goed genoeg.
Asetek heeft het volgende NB blok
[afbeelding]

En ik heb dus dit moederbord
[afbeelding]

Zoals je ziet zit de NB chip onder de AGP kaart. Ik heb een 6800 GT en die komt tot voorbij de NB. Dus mijn vraag is denken jullie dat dit gaat passen of nog beter is er iemand met WC (Het liefst asetek) op een K8Neo of vergelijk baar msi bord (NB op zelfde plek).

[ Voor 12% gewijzigd door pimpeters op 16-09-2004 18:09 ]

Verwijderd

gaat niet passen, je zult het NB blok dus uit je set moeten laten. suc6!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 08:37:
gaat niet passen, je zult het NB blok dus uit je set moeten laten. suc6!
En waar baseer je dat op ?
Blok gaat prima passen je moet alleen je slangen wat langer maken om te zorgen dat ze je videokaart niet raken.

Verwijderd

The Doctor schreef op 17 september 2004 @ 11:04:
[...]

En waar baseer je dat op ?
Blok gaat prima passen je moet alleen je slangen wat langer maken om te zorgen dat ze je videokaart niet raken.
hetzelfde probleem had Gf_mike(aka red dragon) ook met t zelfde bordje en WC :D, die vga van de TS raakt als het klopt de stock nb koeler nu al... maar wat the doctor zegt kan je natuurlijk altijd proberen ;)

• pimpeters
Hij raakt hem nu niet maar het is denk ik vooral de dikte van het blok die gaat bepalen of het wel of niet past. En proberen is wel een beetje een dure oplossing.

edit: Koene ik zie dat jij ook een waterchill hebt zou je eens kunnen meten hoever het blok (dus niet de pilaren) boven het bord uitkomen?

Hij raakt hem nu niet maar het is denk ik vooral de dikte van het blok die gaat bepalen of het wel of niet past. En proberen is wel een beetje een dure oplossing.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 20:57 ]

Verwijderd

Ik heb het net gemeten, zonder pilaren(alleen koperen sinkje en plexi bovenkant is 3cm. Heb ik gemeten vanuit mn kast dus kan wat afwijken.

Verwijderd

Ik heb ook nog een vraagje, ik neem dat moederbord waarschijnlijk ook en dan met waterkoeling. Maar dat blokje moet met schroeven vast en nou was mijn vraag of die schroeven heeft om de socket.

Verwijderd

Je bedoelt gaten bij de NB? ;) 't moet gewoon passen hoor, zolang je vga hem maar niet raakt(X800 ed gaan er probleemloos op geloof ik)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 21:18:
Je bedoelt gaten bij de NB? ;) 't moet gewoon passen hoor, zolang je vga hem maar niet raakt(X800 ed gaan er probleemloos op geloof ik)
Oops sorry ik heb het over de CPU :D . Maar ik weet al hoe het zit :)

• pimpeters
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 19:48:
Ik heb het net gemeten, zonder pilaren(alleen koperen sinkje en plexi bovenkant is 3cm. Heb ik gemeten vanuit mn kast dus kan wat afwijken.
In iedergeval bedankt. Ik ga vanmiddag kijken of het past want ik moet nu weg.
Pagina: 1