Toon posts:

nieuwe computer achterhalen welke hardware precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb net een nieuwe computer. Nu wil ik dus achterhalen wat er precies in de computer zit. Ik wil dus weten of de hardeschijf bijvoorbeeld wel echt 8 mb cach heeft enzo..

Is hier toevallig programma voor in de search en tweakers kon ik niks tot weinig vinden...

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
AIDA 32 of Everest.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Everest Home Edition -> google

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Sisoft Sandra.

Te downloaden op de software van de Homepage van Tweakers.net :*)

Maak het je makkelijk :)

http://www.tweakers.net/m...ker?CatID=77&Query=sisoft

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 17:47 ]

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 12:10
everest is hier te downloaden: http://www.lavalys.com/ gratis programma en werkt perfect!

Verwijderd

Vertellen wat voor computer het is helpt vaak wel. Merk, of laten bouwen, dat soort dingen.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:43

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Systeeminfo van Windows XP is ook altijd erg handig, Pim ;). Start, programma's, Bureauaccesoires, Systeemwerkset> Systeeminfo.

Enne ik ken je egens van Pim :p.

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

AW_Bos schreef op 16 september 2004 @ 17:50:
Systeeminfo van Windows XP is ook altijd erg handig, Pim ;). Start, programma's, Bureauaccesoires, Systeemwerkset> Systeeminfo.

Enne ik ken je egens van Pim :p.
Systeeminfo geeft niet echt een duidelijk beeld.

Sisoft sandra is meer overzichterlijk in systeem informatie qua software en hardware

En je kan tests ermee uitvoeren :Y)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 17:43:
Is hier toevallig programma voor in de search en tweakers kon ik niks tot weinig vinden...
Vergeet de volgende keer dan niet ook de FAQ te lezen 7(8)7

SA FAQ: Drivers en hardware identificatie dus.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoeken naar 'welke hardware' geeft trouwens ook allemaal tips. Probeer een volgende keer dus iets meer te zoeken...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.