Het volgende probleem: ik probeer een horizontaal uitgerekte balk (groter dan het scherm) verticaal te centreren.
Misschien is dit al eerder langs gekomen, maar het lukt me gewoon met geen mogelijkheid om het ding gecentreerd te krijgen. Tenminste, niet in XHTML 1.0 Transitional. Ik heb het al met margins, tables (
) en what not geprobeerd, werkt allemaal niet.
Dit is mijn standaard code:
Wat moet ik dus toevoegen zodat die witte balk in het midden blijft? Heeft iemand dezelfde vage design ideeën als ik gehad ooit en weet die persoon hier een oplossing voor? Thx alvast.
Misschien is dit al eerder langs gekomen, maar het lukt me gewoon met geen mogelijkheid om het ding gecentreerd te krijgen. Tenminste, niet in XHTML 1.0 Transitional. Ik heb het al met margins, tables (
Dit is mijn standaard code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html>
<head>
<title>Test valign</title>
<style>
body {
background-color: #000;
padding: 0px;
margin: 0px;
}
#container {
background-color: #FFF;
height: 500px;
width: 2000px;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="container"></div>
</body>
</html> |
Wat moet ik dus toevoegen zodat die witte balk in het midden blijft? Heeft iemand dezelfde vage design ideeën als ik gehad ooit en weet die persoon hier een oplossing voor? Thx alvast.
offtopic:
Moge er een horde homosexuele gevangenen neervallen op degene die dit KLOTE CSS interpretatie-systeem bedacht heeft. Dank u...
Moge er een horde homosexuele gevangenen neervallen op degene die dit KLOTE CSS interpretatie-systeem bedacht heeft. Dank u...
[ Voor 21% gewijzigd door BlueAce op 16-09-2004 17:41 ]