Toon posts:

[XP]1607: unable to install installshield scripting runtime*

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer een spel te installeren, doom3 en cc generals, maar ik krijg de volgende fout melding in het begin dat hij het wil installeren: 1607: unable-to-install-installshield-scripting-runtime

wie kan mij helpen?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke versie van Windows :?

Google levert dit op :P

[google=1607: unable-to-install-installshield-scripting-runtime]

Onze zoekmasjien leverde dit op

klik Got zoekmasjien

[ Voor 132% gewijzigd door aReaRe op 16-09-2004 17:30 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
het gaat hierom windows XP

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had al gezocht maar word er niet wijzer ervan... weet nog steends niet wat ik moet doen

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ook deze :?

1607 error

Heb je wel voldoende rechten :?
de msi installer loopt vast, en geeft dan een error

het is dus voordat de installatie van de game begint.

Maar ook als ik de windows installer service wil reinstallen geeft hij dus een error.

in c:\program files\common files\installshield zie ik wel een update.exe staan en nog wat andere bestanden, maar geen van allen doen iets nuttigs. zoals reinstall, updaten oid.

Ik krijg ook errors bij het deinstalleren van bepaalde games die de installer als uninstall wizzard gebruiken
uit dat bovenstaande link

[ Voor 71% gewijzigd door aReaRe op 16-09-2004 17:34 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er een paar geprobeerd: de ene is voor windows 2000 pro...
en die andere links, heb ik ook geprobeerd maar kon halverwege niet verder omdat daar gaat over een engelse versie en ik heb een nederlandse versie... dus kwam er niet uit...

kan het niet in het Nederlands.?

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
GertjeDeBeer,

Zou je de volgende keer iets meer infomatie willen geven in je startpost, wat we van jou verwachten als user is hier: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
na te lezen. Verder het verzoek om de volgende keer de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif knop te gebruiken als je de laatste bent die in het topic gereageerd heeft. :)

Ik heb even xp in je topic titel gezet

[ Voor 6% gewijzigd door leon1e op 16-09-2004 18:09 ]

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 18:06:
ik heb er een paar geprobeerd: de ene is voor windows 2000 pro...
en die andere links, heb ik ook geprobeerd maar kon halverwege niet verder omdat daar gaat over een engelse versie en ik heb een nederlandse versie... dus kwam er niet uit...

kan het niet in het Nederlands.?
waarom moet het in het nederlands? die fout melding is in het engels precies hetzelfde.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik wel, maar ik schiet er niks mee op,,, als iemand het uitleg hoe ik het moet doen om het op te lossen, gewoon in het nederlands, dat kan toch wel.??
Pagina: 1