Toon posts:

pinnacle dv500 dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein probleemtje. ik gebruik pinnalce dv500 dvd. als ik een .avi bestand laten berekenen in adobe premiere 6.5 hij draait het video op de kop zoals dit http://www.members.lycos.nl/tamilraja/dv500/1.jpg als ik gewoon afspeel speelt hij gewoon goed. vroeger deed hij goed. ik heb mijn pc herinstalleerd sinds die tijd heb ik deze probleem. ik heb overal gezocht bijv. op www.google.nl en op www.pinnaclesys.com en op de form van dv500 series, maar daar heb ik geen oplossing gevonden daarom scrijf ik deze topic. kan iemand me helpen a.u.b.

mijn systeem: p4 2.6 Ghz, 512 MB geheugen, 1x120gb en 1x200gb 8mb maxtor hdd en ik gebruik windows xp home edition.

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand een oplossign hier voor?????

modbreak

Niet iedereen zit dag en nacht op het forum, het is dan ook totaal overbodig om binnen 8 minuten je topic te 'kicken'. Wacht er voortaan even mee, ga uit van minimaal 24 uur. Zie ook de faq/policy van het forum.

[ Voor 80% gewijzigd door ShittyOldMan op 16-09-2004 18:12 ]

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
In adobe premiere zit toch een functie voor video, rotate and flip. :)

Verwijderd

Welke video compersie gebruik je ?
Daar zit meestal het probleem bij de spiegelingen. Het beste is om de standaard DV compersie te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik pinnacle dv codec. toen ik pinnacle dv500 dvd installeerde werd die automatisch geinstalleerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 21:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een oplossing hier voor?

Verwijderd

Deinstaleer eens die pinnacle dv codec. Ik weet uit ervaring dat de mainconpt DV codec vreemdee resoltaat geeft bij de project settings vieuwer van premiere.
Pagina: 1