Toon posts:

[HTML/IE] Layer niet zichtbaar in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Het volgende is het geval. Ik heb een kleine web applicatie waarin een document gemaakt kan worden. In het front-end is het mogelijk om de verschillend (sub)-hoofdstukken van het document apart te bekijken, maar ook het volledige document ineens. De content wordt geladen in een layer.
Nu heb ik in Internet explorer (ik gebruik 6.0) het probleem dat de layer niet weergegeven wordt als ik het hele document laadt. In de source staat alles wel. De scrollbar geeft ook aan dat we met een 'lange pagina' te maken maken hebben maar de content wordt niet weergegeven.
Het weergeven van de afzonderlijke hoofdstukken geeft geen problemen, en ook in Firefox krijg ik netjes alles te zien.
Weet iemand of dit een bekend fenomeen is, of zie ik iets over het hoofd?

De betreffende pagina:
http://ai5.wtb.tue.nl/doccontent/studyweb

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

IE en mozilla geven bij mij exact het zelfde. Beide juist.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

TS: mail mij ff. Waarom doe je dit niet in de standaard huisstijl / cms van de tu? Ik denk niet dat Fred hier blij mee is nl :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 17:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
CrashOne schreef op 16 september 2004 @ 17:16:
IE en mozilla geven bij mij exact het zelfde. Beide juist.
Welke versie van IE?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

IE 5.0, 5.5, 6.0, Opera 7.x en Mozilla 1.7.3 geven bij mij allen het zelfde resultaat. Ik mis er iig niks.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Ook bij het bekijken van het volledige document?
Zou het een IE instelling van mij kunnen zijn dan?

Verwijderd

ik zie wel een hele berg office zut in de code,

maar nogmaals: mail me even, of geef een adres door, want dit is niet de bedoeling binnen de TU/e (ik ben van de centrale webredactie)
Pagina: 1