ik vraag me af of meer dan 1 gb usb stick bestaat. Ik wil hem hebben voor grote data vervoer ivp cd-rw of so
ja
1.5 gig van leadtek bijvoorbeeld. Dit is trouwens met zoeken ook welte vinden
1.5 gig van leadtek bijvoorbeeld. Dit is trouwens met zoeken ook welte vinden
nieuws: Digit Life test LaCie Digital Data Bank is dit dan iets beter?
Ehm.. inderdaad.
Als ik de eerste beste computerwinkel intyp die in me opkomt. Ga naar mobiele opslag. Kies voor USB drives. en dan klik op capaciteit > 1gb
staat ie er gewoon..
Serieus.. als je niet wil zoeken om tijd te besparen is dit absoluut verkeerde manier. Jouw topic aanmaken kostte je meer tijd dan www.mycom.nl in typen en het bovenstaande doen.
Als ik de eerste beste computerwinkel intyp die in me opkomt. Ga naar mobiele opslag. Kies voor USB drives. en dan klik op capaciteit > 1gb
staat ie er gewoon..
Serieus.. als je niet wil zoeken om tijd te besparen is dit absoluut verkeerde manier. Jouw topic aanmaken kostte je meer tijd dan www.mycom.nl in typen en het bovenstaande doen.
20 gig HD met pin pas formaatDRaakje schreef op 16 september 2004 @ 15:20:
nieuws: Digit Life test LaCie Digital Data Bank is dit dan iets beter?
wat gaat het kosten dan
Wat staat er linksonderin dan? Goed zo, prijs overzichtVerwijderd schreef op 16 september 2004 @ 15:22:
[...]
20 gig HD met pin pas formaat![]()
wat gaat het kosten dan
pricewatch: LaCie Digital Data Bank, 20GB (4200rpm, USB 2.0, 512KB) bijvoorbeeld. 179.00.
MSI Mega Cache 15, 1,5 GB voor 119 euro. niet slecht....hartelijke bedankt voor jullie hulp.....meer hulp mag wel komen
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen hier op GoT.
Zoek eerst eens wat meer zelf op google of bezoek sites van winkels.
En hier op tweakers kun je ook zoeken.
Maar begin niet gelijk een topic te starten als het zo makkelijk is te vinden.
Kijk wat verder dan je neus lang is.
Zoek eerst eens wat meer zelf op google of bezoek sites van winkels.
En hier op tweakers kun je ook zoeken.
Maar begin niet gelijk een topic te starten als het zo makkelijk is te vinden.
Kijk wat verder dan je neus lang is.
Ik heb op een site gezien dat je een "20 GB 1,8" portable harddisk" voor 109 euro bij www.completer.nl, misschien iets voor jouw?
Misschien wel spam en éénzijdigheid (ik kom daar vaak, sterker ik werk er), maar het is wel iets leuks.
Misschien wel spam en éénzijdigheid (ik kom daar vaak, sterker ik werk er), maar het is wel iets leuks.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()