Peace is not simply the absence of war.
Die klacht begint hetzelfde verhaal te worden als het accuverhaal een tijdje terug... Men hoort een deel, verzint de rest erbij, en gaat vervolgens als de pure waarheid de wereld in...
Er zijn enkele klachten geweest, en het bleek niet door de aansluiting te komen, maar door de jackplug van sommige oordoppen. Sommige fabrikanten gebruikten andere pluggen, die zo'n 1,5 mm langer waren. Die kwamen dus te dincht bij de electronica, met de rare ruis als gevolg. Als jij normale dopjes hebt met een normale plug, zou er niets aan de hand moeten zijn....
Er zijn enkele klachten geweest, en het bleek niet door de aansluiting te komen, maar door de jackplug van sommige oordoppen. Sommige fabrikanten gebruikten andere pluggen, die zo'n 1,5 mm langer waren. Die kwamen dus te dincht bij de electronica, met de rare ruis als gevolg. Als jij normale dopjes hebt met een normale plug, zou er niets aan de hand moeten zijn....
[ Voor 11% gewijzigd door unSOUND op 16-09-2004 15:49 ]
Hmz, in dat geval ga ik er maar eentje bestellen denk ik. Ik heb op zich wel andere oordopjes (EX-51 SP van Sony), maar ik ga er voor het gemak maar van uit dat Sony zich wel aan de specificaties houdt. Ik zal de boel voor de zekerheid eens opmeten
.
Bedankt voor de info
Bedankt voor de info
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Het koptelefoonaansluiting / audiodefect probleem slaat op de 4G iPod al roept een enkeling ook andere modellen.
Zie www.ipodlounge.com voor een wel heel uitgebreid stuk tekst en reacties.
Berichten als deze worden snel opgeblazen, zelf heb ik geen problemen met m'n 4G. Doe gewoon in je garantieperiode het testje wat op die site wordt uitgelegd. Apple heeft een goede reputatie en doet niet moeilijk met omruilen. Dus go for it, ben er echt supertevreden mee!
En in dit geval de Sony EX-71SL geven geen problemen al klinken de standaard doppen ook steeds lekkerder. (dus na goed inspelen)
Zie www.ipodlounge.com voor een wel heel uitgebreid stuk tekst en reacties.
Berichten als deze worden snel opgeblazen, zelf heb ik geen problemen met m'n 4G. Doe gewoon in je garantieperiode het testje wat op die site wordt uitgelegd. Apple heeft een goede reputatie en doet niet moeilijk met omruilen. Dus go for it, ben er echt supertevreden mee!
En in dit geval de Sony EX-71SL geven geen problemen al klinken de standaard doppen ook steeds lekkerder. (dus na goed inspelen)
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 19:18 ]