The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
nobody?
Bekend probleem waar ik al jaren last van heb. Alleen Administrators kunnen TWAIN gebruiken. En het natuurlijk flauwekul om users Admins te maken om te kunnen scannen...
Nog nooit een oplossing voor gevonden (of toch wel: upgraden naar SANE onder Linux).
Nog nooit een oplossing voor gevonden (of toch wel: upgraden naar SANE onder Linux).
En als je nou met "run as" met administrative rechten de twain driver installeert?
Er is een groot verschil tussen een driver installeren en een driver gebruiken...voxx schreef op 17 september 2004 @ 17:29:
En als je nou met "run as" met administrative rechten de twain driver installeert?
De Search zei:
Verwijderd schreef op 03 mei 2003 @ 16:42:
Ik heb vanmorgen dit probleem bij mij thuis opgelost, en vertel het maar even hier, mischien heeft iemanders daar wat aan, ook al is de laatste post 2 weken oud![]()
open regedit
ga naar hkey_local_machine -> software -> ik heb daar dan "hewlett-packerd" staan.
rechtermuisknop en dan machtegingen, klik dan op toevoegen en zorg dan dat je "iedereen" in het lijste krijgt met alle rechten. (preciese manier verschild per systeem)
zo deed de scanner het bij mij op de client pc, zowel onder gasten als gebruikers.
Sebastiaan.
ACOre Enterpise Admin
nou ik heb met regedit alles wat maar epson heet alle rechten gegeven, maar krijg dezelfde fout 
brr
brr
is er niemand die me verder kan adviseren?
Even een kleine titel edit. Wat heb je zelf al geprobeerd, kijk bijv. eens met "Filemon" & "Regmon" welke keys / bestanden in gebruik zijn en pas daar je rechten op aan.
Op http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml kun je deze tools vinden.
Op http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml kun je deze tools vinden.
ok bedankt voor de tip, ik zal het morgen eens proberen 
ik had al wel alles dat met epson te maken heeft (qua reg & files) beschikbaar gemaakt voor alle users.
ik had al wel alles dat met epson te maken heeft (qua reg & files) beschikbaar gemaakt voor alle users.
Pagina: 1