[XP] Wireless Zero Configuration-Service start niet*

Pagina: 1
Acties:

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-04 19:43
Ik heb eindelijk het draadlose netwerk werken. Ik moest deze service opstarten daarna werkte het perfect.
Het vreemde is dat elke keer als ik de PC opstart ik deze service steeds handmatig moet opstarten.
Maar hij staat op automatisch bij opstarttype.
Iemand enig idee waarom hij niet automatisch opstart en als jezelf op starten drukt dat hij dan wel doet.

Verwijderd

Wat staat er in je 'Event Log'? Wat gebeurt er als je hem even disabled of op Manual zet, reboot en weer terugzet naar Automatic?

Dit lijkt me overigens meer een probleem van Windows zelf: Network Troubleshooting -> Windows Operating Systems

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:36

bladebla

<Piéééép>

Is het misschien mogelijk dat eventuele software bij je wifi-kaart de service uitschakeld? Tenzij je op de drivers na, daarvan niets hebt geinstalleerd.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• MasterMido
Ik zal morgen wel ff kijken wat hij meld bij event.

Ja, heb wel software geinstalleerd

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Welk merk Wireless Nic heb je? Afhankelijk van het merk word Wireless Zero Configuration automatisch uitgeschakeld omdat het tot SP2 nogal problematisch werkte. (Verbindingen kwijt enz)

De drivers van de Tornado 211 en 212G series, schakelen Wireless Zero Configuration gewoon uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Willems op 17-09-2004 13:15 ]

• MasterMido
We hebben alles van 3com. De kaartjes zijn 3Com OfficeConnect wireless 11a/b/g PC Card

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal toch echt even moeten vertellen wat er in je eventlog staat - als je service op automatisch staat en hij wordt niet gestart is er meestal toch wel iets in je eventlog terug te vinden namelijk :)
Pagina: 1