Toon posts:

Schijfleesfout na merge van hdd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Gisteren nadat ik me primary hdd (80gb) wou mergen met partition magic, dus de ene partitie weer terug voegen aan c: ging alles goed en moest me pc opstarten. Nadat ik me pc heb opgestart begon windows met bestanden verplaatsen etc...
Op het einde kreeg ik een 504 fout melding :S, was een bestand niet te vinden ofzo :? en moest rebooten. Na rebooten krijg ik elke keer : schijfleesfout druk op ctrl alt delete , hij wil gewoon niet verder gaan en heb nog bestanden op c: die ik wil gebruiken :'( Heb in bios gechecked hdd is nog te zien. Wat geknoeid met SMART enz maar wou nie helpen. Wat kan ik het beste doen ? ALvast bedankt......

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je de schijf / schijven wel benaderen als je opstart met de Win-CD ?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk het wel.. heb nu met cd opgestart en ben bij die winxp installeren / herstellen scherm
pven schreef op 16 september 2004 @ 14:05:
Kan je de schijf / schijven wel benaderen als je opstart met de Win-CD ?

Verwijderd

Topicstarter
No iemand met een opmerking ???? :?

• Rugbotje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:14
Heb hetzelfde probleem gehad met het veranderen van de clustersize. Zelf durfde ik het niet aan de laatste handeling te herstellen (kans op verlies van data) . Heb in plaats daarvan de primaire schijf uitgeschakeld in de bios en op de tweede schijf windows geinstalleerd. Hierna kon ik vanuit die tijdelijke installatie mijn bestanden veilig stellen.
Hierna clustersize weer teruggezet in de oude instelling. Daarna was het probleem opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Dan maar het hele klote systeem overnieuw installeren.. word toch niet wijzer van die gasten van hier zo te zien.. Anyway thnx voor je reactie rugbotje ;)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 14:36:
Dan maar het hele klote systeem overnieuw installeren.. word toch niet wijzer van die gasten van hier zo te zien.. Anyway thnx voor je reactie rugbotje ;)
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 14:13:
Ik denk het wel.. heb nu met cd opgestart en ben bij die winxp installeren / herstellen scherm
[...]
Je hoeft ons niet te bedanken voor onze reacties, het enige wat je hoeft te doen is een duidelijk antwoord geven. Pven vraagt jou of je de hd kunt benaderen, jij replyed met "ik denk het wel" dat is jammer want zo kunnen we je niet verder helpen.

Verder plaats je een reactie als je 10 minuten niks hoort van ons, er zijn hier ook mensen die dit voor hun plezier doen en niet altijd tijd hebben. :)

Dus bij deze het verzoek om in het vervolg duidelijke antwoorden te geven, en een duidelijke topic start te maken. Ook een beetje eigen inzet is hier wel op zijn plaats, wil je "onze" regeltjes nog eens nalezen (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette))?

[ Voor 5% gewijzigd door leon1e op 16-09-2004 15:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.