Ik zoek een geschikte driver voor deze kaart. Deze driver staat niet op de HErcules site. Momenteel draai ik met een win98 driver maar deze werkt niet helemaal naar behoren.

Thanks
Thanks
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
als je die oplossing te makkelijk vindt kan je de driver ook zelf schrijvenOp vrijdag 29 december 2000 12:53 schreef KAR het volgende:
beetje makkelijk vindt je niet???
Ik ga hem effe uit mijn comp slopen om te kijken...Op vrijdag 29 december 2000 12:55 schreef GaMeOvEr het volgende:
Stingray 128 ? Is dat niet een ET6000 Chipset ?
Kun je die niet score van de Site van Tseng Labs dan ?
Aannames zijn fataal.
Dat hoeft dus niet. Het kan ook zoals al eerder genoemd een Voodoo Rush zijn.Owh, dat is een VooDoo Banshee joh !
Ik heb even een kijkje genomen kijken maar ik kan de rush drivers niet vinden...Op vrijdag 29 december 2000 13:27 schreef remsie het volgende:
gewoon van de 3dfx site de rush drivers downen en die willen wel werken..(of van (http://www.reactorcritical.com)
Aannames zijn fataal.
Jongens volgens mij ben ik blind aan het worden ik kan ze niet vinden ...Op vrijdag 29 december 2000 13:42 schreef Dualdude het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet. Het kan ook zoals al eerder genoemd een Voodoo Rush zijn.
ff de guillmot website checken.....ja hij is gebaseerd op de Voodoo Rush chip...
Je zou de Voodoo Rush Reference drivers kunnen proberen... Niet lachen, die zijn er...
Ik heb inderdaad de dual uitvoering met de laatste hercules drivers. dan maar verder hobbelen met de huidige drivers.. in ieder geval bedankt!Op vrijdag 29 december 2000 13:51 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het is idd een Rush Chipset, ik heb ff de driver van Hercules gedowned om te checken, en het is idd een Rush.
Voor de VooDoo Rush staan geen drivers op reactor-critical, en op 3dfxgamers.com staan alleen Drivers uit Juli '99, dan zijn die van Hercules zelf nog een stuk nieuwer.
Mja, het is natuurlijk al weer een oude kaart, dus dit kan nog wel eens een lastige worden, om hier nog recente drivers voor te kijgen als diegene die je hebt de nieuwste zijn, en niet goed werken.
Je hebt die dingen in een Dual en een Single uitvoering (hoeveelheid TMU's) en aangezien het gebaseerd is op de VooDoo 1, met een 2D core erbij, gok ik dat jij de Dual hebt. (VooDoo 1 had 4 MB, keer 2 = 8, 2D geheugen +4 MB = 12.)
Aannames zijn fataal.
Diverse games preformen niet meer en unreal loopt vast bij het veranderen van de resolutie..Op vrijdag 29 december 2000 14:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
Wat is het probleem dan ? (Met de drivers)
Je kunt het allicht ff proberen met de reference drivers van 3dfx, je weet maar nooit.
Aannames zijn fataal.
Waar kan ik deze reference drivers vinden.?Op vrijdag 29 december 2000 14:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
Diverse games performen niet meer ?
Als in, dat hebben ze wel gedaan, en nu opeens niet meer ? Door de overgang naar ME.
Het deed het onder 98 goed, en onder ME is het dus slecht ? (Met dezelfde Driver)
Probeer voor de gein die reference driver eens. Weet je zeker dat er niet iets anders aan de hand is ?
Aannames zijn fataal.
Hmmmm nu draait hij helemaal niet meer ik ga weer even mijn oude drivers terug zetten...Op vrijdag 29 december 2000 14:41 schreef GaMeOvEr het volgende:
Kijk eens 3 postings van mij terug, daar staat een linkje in...