Toon posts:

[eSafe] Foutmelding met websites (file blocked due spam)*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een vraag: Sommige websites die ik open krijg ik deze foutmelding of gateway timeout.

HTTP/1.0 403 Forbidden Pragma: no-cache Cache-Control: no-cache Content-Type: text/html Content-Length: 89 Msg #1056 - CVP Server: file blocked due to spam, please refer to eSafe Gateway report.

Ik zit hier op me werk en ze weten zelf niet wat ze ermee moeten doen. Misschien dat je het kan veranderen op de internet server, maar dat weet ik niet. Wil hun een beetje proberen te helpen.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 12:17:
Heb een vraag: Sommige websites die ik open krijg ik deze foutmelding of gateway timeout.

HTTP/1.0 403 Forbidden Pragma: no-cache Cache-Control: no-cache Content-Type: text/html Content-Length: 89 Msg #1056 - CVP Server: file blocked due to spam, please refer to eSafe Gateway report.

Ik zit hier op me werk en ze weten zelf niet wat ze ermee moeten doen. Misschien dat je het kan veranderen op de internet server, maar dat weet ik niet. Wil hun een beetje proberen te helpen.
Je geeft zelf het antwoord al :) "CVP Server: file blocked due to spam, please refer to eSafe Gateway report", je moet dus duidelijk in de config gaan kijken van jullie proxy server. Hoe je deze moeten aanpassen is een beetje lastig voor ons zonder meer informatie over je indeling, zou je deze willen toevoegen?

Dan verplaats ik dit topic even naar "Software Algemeen" aangezien het om een los stukje software gaat, en ik pas je topic titel even aan zddat "eSafe" er bij in staat.