Toon posts:

The Sims 2 (loopt Stroef)

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gister sims 2 bine gekregen maar als ik 'gladde randen' op max. zet dan gaat die haperen???Terwijl ik ruim aan de systeem eisen voldoe, ik heb al mn drivers geupdate en toxh hapert die???P4800 deluxe P4 2.4ghz 1 gb ddr ram pc3200 Asus Geforce FX 5700 LE 128mb.Kan iemand mij vertellen wat er fout is???? :?

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 13:32
Je zou nieuwe drivers kunnen proberen, of toch een tandje terug met de settings. Overigens loopt het spel bij meerdere mensen niet helemaal super soepel.

Beter iets minder detail en soepelere gameplay.

(edit: driver update had je al gedaan)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
ik weet niet op wat voor resolutie je speelt maar ik heb hier een amd 64 3200 met een 9800pro en als ik hem op op 1600x1200 speel met gladde randen aan dan gaat ie ook haperen dus je hebt nogal een systeem nodig om het op max. te kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ik heb bij andere mensen gehoord dat het spel bij hun ook niet super loopt, ik heb de drivers al geupdate en ik speel met 1024x768* resolutie toch snap ik niet wrm die dan nog hapert?mischien dan maar een 3 ghz processor kopen of een andere videokaart, want ik kan het spel spelen op high alleen gladde randen niet.... best wel jammer want met gladde randen op max. is het grafische beeld veel mooier

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Hmm, m'n zusje heeft dit probleem ook. Alleen kan zij gladde randen helemaal niet in stellen. Er zit een GeForce FX 5200 128MB PCI in en een 2.0 ghz cpu. Waardoor kan dit komen? Ook een driver probleem?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
shorty schreef op 17 september 2004 @ 20:04:
Hmm, m'n zusje heeft dit probleem ook. Alleen kan zij gladde randen helemaal niet in stellen. Er zit een GeForce FX 5200 128MB PCI in en een 2.0 ghz cpu. Waardoor kan dit komen? Ook een driver probleem?
Gewoon een te trage kaart. De GeForce FX 5200 is nooit een hoogvlieger geweest en de PCI versie is nog trager. Het is dan ook een budgetkaart :)

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Jep, deze is er ook in gezet omdat er geen agp slot in die pc zit. Geen mogelijkheid dus om gladde randen aan te zetten?

Verwijderd

Bij mij loopt ie ook schokkerig. Met fraps meet ik tijdens zoomen, scrollen en draaien 4-6fps. De gemiddelde framerate is rond de 23fps.
Het maakt niet uit hoe laag/hoog ik de opties zet, er vernaderd niets aan de prestaties. Ik speel overigens in 1024x768.

Ik heb de laatste drivers enzo, ook al een paar keer Windows opnieuw geinstalleerd, niets helpt echter. Deze problemen heb ik trouwens ook met Sim City 4, Battlefield 1942/Vietnam, Need for Speed: Underground, Medal of Honor demo en Call of Duty: United Offense.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43

Lordy79

Vastberaden

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 15:51:
Bij mij loopt ie ook schokkerig. Met fraps meet ik tijdens zoomen, scrollen en draaien 4-6fps. De gemiddelde framerate is rond de 23fps.
Het maakt niet uit hoe laag/hoog ik de opties zet, er vernaderd niets aan de prestaties. Ik speel overigens in 1024x768.
Okee... het ligt dus niet aan mij. Ik heb een P4 3.0, 512MB, Gef FX5900 Ultra en een verse wininstall, maar bij mij draait het op 1024x768 enorm schokkerig en als ik nog iets hoger ga en FSAA aanzet, dan heb ik geen programma nodig om de fps te meten... die kan ik dan gewoon tellen.

Gezien het feit dat jij een stoere 6800GT hebt en ik 'slechts' een FX5900 Ultra heb ik het vermoeden dat the sims2 met ATI videokaarten een stuk lekkerder speelt dan met NVIDIA kaarten.

Mijn vriendin heeft een Celly 2,4, 512MB en een ATI 9600XT. In theorie zou mijn machine dus een stuk sneller moeten draaien maar zij houdt het gemakkelijk bij.

Zijn er meer mensen met brute NVIDIA systemen waarop the sims2 slecht loopt?

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Bij mij draait ie ook gewoon 'net' lekker. Terwijl ik sims nou niet echt super hoogstaand vind kwa graphics.
Dus ik had beter toch maar ati kunnen nemen.
Pagina: 1