Te hoog

Pagina: 1
Acties:

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
In dit nieuwsitem staan een aantal reacties te hoog, o.a. deze, een +4 voor twee regels met niet echt boeiende info is een beetje hoog IMHO.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

mod em dan lager? -1 overgewaardeerd :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 11:20 ]

• Beaves
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 11:20:
mod em dan lager? -1 overgewaardeerd :)
Hoe? Ik heb al gereageerd en dan kan je niet meer modden.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:03

SkyStreaker

Move on up!

Dat is jouw persoonlijke mening natuurlijk, zoals je al zelf zegt. En als 4 mensen die 2 zinnetjes inzichtvol vinden. Dan laten ze dat blijken.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Beaves
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
tranztaz schreef op 16 september 2004 @ 11:26:
Dat is jouw persoonlijke mening natuurlijk, zoals je al zelf zegt. En als 4 mensen die 2 zinnetjes inzichtvol vinden. Dan laten ze dat blijken.
Daarom post ik het hier toch? Kijken of meer mensen mijn mening delen.

Als we zo gaan redeneren kan /16 net zo goed er nu mee stoppen...

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Luister, ik kan begrijpen dat je +4 inzichtvol te veel vindt voor een minieme reactie. Mensen zullen hun mening laten blijken door aldaar overgewaardeerd te modden. Nu je hier post vestig je extra aandacht die in mijn persoonlijke en bescheiden mening niet nodig is. Nu heeft de post potentiële kans om helemaal naar de kelder gemodereerd te worden. Echter, ik zei al, dat is mijn gedachtengang :) ;)

En hoe bedoel je, als we zo gaan redeneren? Zo kort door de bocht ben ik niet hoor ;) Tja, en ik vertrouw erop dat de lezers van de reactie naar juistheid modereren.

[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 16-09-2004 11:35 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Beaves
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
tranztaz schreef op 16 september 2004 @ 11:34:
Nu heeft de post potentiële kans om helemaal naar de kelder gemodereerd te worden. Echter, ik zei al, dat is mijn gedachtengang :) ;)
Nee, want hier is men niet zo stout :P

Ik zeg niet dat die reactie op 0 moet eindigen, alleen dat +4 een beetje te hoog is en dan een +2/3 misschien beter is. Als niemand mijn mening deelt dan blijft die op +4 staan, ook goed :)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik deel je mening hoor, daar niet van... :D

En dat ze daar stout zijn... Woei, spreek me d'r niet van.... Brrr :+
(fake-accounts om jezelf omhoog te modden en anderen omlaag - ik zat bij iemand op school, die had zelfs een hele bot gebouwd daarvoor |:( )

En ik suggereer ook verder nergens dat ik denk dat jij dat wilt hoor, daarom met nadruk: ik deel je mening. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 16-09-2004 11:43 ]

• Beaves
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
tranztaz schreef op 16 september 2004 @ 11:42:
En dat ze daar stout zijn... Woei, spreek me d'r niet van.... Brrr :+
(fake-accounts om jezelf omhoog te modden en anderen omlaag - ik zat bij iemand op school, die had zelfs een hele bot gebouwd daarvoor |:( )
Hoe denk je dat ik aan de karmapuntjes kom O-)
tranztaz schreef op 16 september 2004 @ 11:42:
En ik suggereer ook verder nergens dat ik denk dat jij dat wilt hoor, daarom met nadruk: ik deel je mening. :*)
:>

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik had de aangehaalde reactie zelf al vanmorgen iets verlaagd, maar hij blijft omhoog gaan. +4 is duidelijk niet de terechte score voor een dergelijke reactie.

Als je ergens reacties ziet staan die verkeerd beoordeeld zijn dan is dit het foru om dat te melden. :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

kwist niet eens dat Intel moederborden maakte. IMHO riekt het naar onzin, dus .........

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ecteinascidin schreef op 16 september 2004 @ 14:54:
kwist niet eens dat Intel moederborden maakte. IMHO riekt het naar onzin, dus .........
http://www.intel.com/products/desktop/motherbd/index.htm

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Maken ze die zelf? Dat er intel-mobo's bestaan met mooie codenamen is bekend, maar heeft Intel een eigen mobo-plant? Mijn kennis gaat niet verder dat Intel zijn eigen chipsets, sockets, kennis en wensen combineert en zo eigen borden laat maken... maar maken ze die zelf?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ecteinascidin schreef op 16 september 2004 @ 15:20:
Maken ze die zelf? Dat er intel-mobo's bestaan met mooie codenamen is bekend, maar heeft Intel een eigen mobo-plant? Mijn kennis gaat niet verder dat Intel zijn eigen chipsets, sockets, kennis en wensen combineert en zo eigen borden laat maken... maar maken ze die zelf?
of ze die dingen zelf maken weet ik niet, kan niet in hun fabriek kijken, maar ze hebben mobo's met hun eigen merkje erop:
http://www.tweakers.net/p...DB=Pricewatch&Query=intel

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Intel maakt zelf chipsets en chips en ontwerpt daar zelf borden omheen (bijvoorbeeld bij het BDCM in Maleisië). Als die borden uit de fabriek rollen staat er "Intel" op. De enige vraag die dan nog overblijft is of ze die fabriek uit eigen zak hebben voorgefinancierd, en imo is die vraag niet relevant; als dat zwaarwegend zou zijn maakt AMD ook geen processors, Nokia geen telefoons en Ford geen auto's, want dat geld komt allemaal van private investeerders op de beurs :) Wmb geen onzin dus - Intel is een mobofabrikant.

Voor "Voor Intel is het belangrijker dan voor AMD" vind ik +3 trouwens wel aan de hoge kant.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het begon wel met een interessante discussie tussen oude generatie Beaves en nieuwe generatie Koenijn en Tranzatz, met zo'n andere gedachtengang kijk je er anders tegenaan, en mod je anders.

/me wil nog toevoegen dat lang niet iedereen die het leest het ook mod, en dat dit forum oud en wijs genoeg is :+ om iedereen in zijn waarde te laten, en er uiteindelijk een passende score bij te geven

Je kunt hier ook (bijna) geen verkeerde dingen zeggen, en het blijft hier altijd reeel :D

/me doet net intelligent met wat moeilijke woordjes en zinnetjes :+
Pagina: 1