Wij halen d.m.v. FTP hier allerlei bestanden op voor administratieve doeleinden. Deze bestanden worden d.m.v een batch filetje in diverse mappen gesorteerd. Nu wil ik alle word (.doc) bestanden, die dus ook in een aparte map komen, in één keer kunnen afdrukken. No gaat dat nog min of meer met het handje.
Nu kan je in word als openen drukt en dan de bestanden ziet staan meerdere bestanden selecteren en rechtermuisknop afdrukken, maar op de één of andere manier print hij dan niet alle bestanden.
Ik heb ook al geprobeerd in de command promt d.m.v. net use. "Net use lpt1 \\SERVER\PRINTERNAAM, geprobeerd te printen maar als ik dan daarna in de map, "print *.doc >lpt1" ingeef dan draait de printer een printje uit met de volgende tekst:
"Bezig met adrukken C:\DIRECTORY\bestand1"
"Bezig met adrukken C:\DIRECTORY\bestand2"
etc.
Ik heb ook het volgende commando geprobeerd:
"/d://rdam_srv3\op35 c:\test\*"
Maar dan begint mijn printer allerlei vreemde tekens te printen en dus werkt dus ook niet. Ik denk dus dat ik een structurele Windows achtige oplossing hiervoor moet bedenken. Iemand een idee?
Ik weet trouwens niet of dit een topic is voor WO, mis beter in SA of WEB&PRO
Nu kan je in word als openen drukt en dan de bestanden ziet staan meerdere bestanden selecteren en rechtermuisknop afdrukken, maar op de één of andere manier print hij dan niet alle bestanden.
Ik heb ook al geprobeerd in de command promt d.m.v. net use. "Net use lpt1 \\SERVER\PRINTERNAAM, geprobeerd te printen maar als ik dan daarna in de map, "print *.doc >lpt1" ingeef dan draait de printer een printje uit met de volgende tekst:
"Bezig met adrukken C:\DIRECTORY\bestand1"
"Bezig met adrukken C:\DIRECTORY\bestand2"
etc.
Ik heb ook het volgende commando geprobeerd:
"/d://rdam_srv3\op35 c:\test\*"
Maar dan begint mijn printer allerlei vreemde tekens te printen en dus werkt dus ook niet. Ik denk dus dat ik een structurele Windows achtige oplossing hiervoor moet bedenken. Iemand een idee?
Ik weet trouwens niet of dit een topic is voor WO, mis beter in SA of WEB&PRO
25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd