Toon posts:

2uur, 1000pagina's en 40 reviews later HELP!!!! TV KAART

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reviews doorgespit, complete flora's tot me opgenomen met als resultaat dat ik nu juist echt niet meer weet wat het beste tv kaartje voor mij is.

Is het echt zo erg? Driver, software, audio, problemen etcetect?
Wat ik zoek is een tv kaart dat:

- zit in de prijsklasse tot 70 euro
- voor z'n prijsklasse goed beeld / geluid weergeeft (mono maakt niet uit, ik kijk niet zoveel kabeltv)
- het minst zeikt (software problemen)

Het hele opname van mpeg2 en 3tjes en 4tjes kan me reet roesten...
Ik weet het echt niet meer...op het moment kan ik geen nieuw tv toestel vooroorloven en is dit een lekker ruimtebesparend oplossing.

Er zijn vast al tig van dit soort topics gemaakt (ik heb ze zelf gelezen) maar iedereen heeft zo z'n eisen....

ik heb al wat voorkeuren:
Hercules SmartTV Stereo +/- 60 euro
MSI @nywhere TV tuner +/- 60 euro
Terratec Cinergy 400 TV, PCI (Retail) +/- 65 euro
Hauppauge WinTV GO-2 +/- 59 euro
Pinnacle PCTV Stereo +/- 65 euro

moet ik maar gewoon iene miene mutte?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 10:55 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:37

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie TV Kaart kopen; wie van de drie?
De Cinergy komt er goed uit, de Pinnacle krijgt niet zo'n positieve reply.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 12:05
De leadtek winfast TV 2000 deluxe is ook nog wel een optie in die prijsklasse (55 euro in de pricewatch, maar er zijn nog goedkopere modellen)

review
nog veel meer reviews

[ Voor 88% gewijzigd door Emcee op 16-09-2004 11:14 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb vorige week de TV kaart van de Aldi (medion) gekocht. Kostte 37 euro. Veel functies, en onder XP draaide het in 1 keer met zowel Fly2000TV als Dscaler als een zonnetje :)
Zie ook: Medion 42073 Tv kaart (Philips 7134 Chipset)

Edit: Helaas krijg ik Canal + niet gedecodeerd met dat ding, wegens een Philips chipset.

[ Voor 16% gewijzigd door The Eagle op 16-09-2004 11:06 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 12:05
Die aldi kaart is ook zeker ok voor dat geld, maar ik denk dat de kans vrij klein is dat je er nu nog een vindt in de winkel...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Een titel als deze is TOTAAL niet conform de instructies, een titel dient bovenal informatief te zijn, niet schreeuwerig, en overmatig hoofdlettergebruik en uitroeptekens zijn echt uit den boze.
2uur, 1000pagina's en 40 reviews later HELP!!!! TV KAART
Als je echt in 2 uur 1000 pagina's en 40 reviews kunt lezen, dan heb je vaardigheden waar geen andere tweaker aan kan tippen, dus ons minderwaardig advies heb je dan ook niets aan :+

Volgens je topicstart voldoet IEDERE TV-kaart aan je eisen, koop gewoon de goedkoopste met een Bt8x8 chip en gebruik DScaler ofzo (de proprietary tools zijn altijd brak- negeren dus)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.