Linux-tegensprekers de grond in geboord

Pagina: 1
Acties:

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Topicstarter
nieuws: Gnome desktop versie 2.8 uitgebracht

Ik snap het niet.. Mensen die hun mening onderbouwen, aangeven dat ze niet pro- of anti Microsoft zijn, die een beetje aangeven dat ze sommige dingen in Linux niet zo handig vinden en dat dat voor de massa niet zo geweldig is, worden grondig de grond in geboord. Let vooral op de reacties van Robbeke, deze of deze of deze, het is niet bashen watie doet, blijft netjes, maar wordt gewoon de grond in gestampt. Ik krijg zelf het idee van 'kom niet aan ons Linux, want anders!'

Daarbij lijkt me dit juist wel een flame, en die krijgt +2..

[ Voor 10% gewijzigd door Marlibica op 16-09-2004 10:21 ]

Sign here against sigs

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

De 3 ffies doorgelopen en 1 een zetje gegeven. Die +2 flamed op fabrikanten die geen Linux-drivers uitbrengen omdat 'iedereen toch windows gebruikt'.... da's geen flame, da's een feit.

* Delerium zal straks wederom de roeispanen pakken

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het draadje staat er idd nog niet echt mooi bij.
Ik heb het hele draadje ff doorgelopen

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb het hele draadje ook doorgelopen, ik heb deze een -1 troll gegeven vanwege deze zin:
Bij dit bericht heb ik ook zoiets van, eigenlijk zou ik het niet moeten schrijven want t.net modereert 't toch flink omlaag. Schijt.
Moet die blijven staan op +1 of moet die lager, want volgens mij is dit een flame richting iedereen die mod.

[ Voor 12% gewijzigd door Beaves op 16-09-2004 11:23 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Topicstarter
da's geen flame, da's een feit.
Idd slecht voorbeeld. Sorry. Inmiddels zijn er meer mensen langs geweest die het kennelijk met me eens waren, want hij is aardig opgewaardeerd..

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op 16 september 2004 @ 11:21:
Ik heb het hele draadje ook doorgelopen, ik heb deze een -1 troll gegeven vanwege deze zin:
[...]
Moet die blijven staan op +1 of moet die lager, want volgens mij is dit een flame richting iedereen die mod.
geen tijd om heel de draad door te lopen helaas. maar deze post vind ik dus ook gewoon totaal overbodig en een regelrechte flame, zowel richting de modjes als richting de gebruiker en besturingssystemen.
Pagina: 1