Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat om het verschil met gisteren en geld alleen bínnen DPC (dus je kan wel op dnet 12000 plaatsen stijgen maar binnen DPC maar 271 bv..)
/me vindt het bdw maar een onzinlijst..
Dat het gaat om de resultaten binnen DPC snap ik. Eergisteren 446 blocks (standing onbekend), gisteren 79?? blocks (1191 in DPC). Lijkt me een redelijke stijging.Op vrijdag 29 december 2000 11:57 schreef DaMaster het volgende:
Vandaag 1 blokje flushen en morgen zoveelmogelijk...
Het gaat om het verschil met gisteren en geld alleen bínnen DPC (dus je kan wel op dnet 12000 plaatsen stijgen maar binnen DPC maar 271 bv..)
Da's heel persoonlijk. Aangezien die lijst er is en ik een team ken dat er al in gestaan heeft, proberen wij er ook in te komen. Gewoon om elkaar de loef af te steken* acq vindt het bdw maar een onzinlijst..
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
Linux is free, when time is no money...but still I try
nu heb ik hem een dagje laten grazen,
(heb een TB 750@950) en 1 flushje
en ik ben erin.
Op 1 pc, niet met groepen !!!
Ik bedoel maarOp vrijdag 29 december 2000 18:30 schreef psychodweep het volgende:
Ik ben ook in die top 15 geraakt op 26 december, ik ben al 200 lid en heb die client ervoor nooit gedraaid,
nu heb ik hem een dagje laten grazen,
(heb een TB 750@950) en 1 flushje
en ik ben erin.
Op 1 pc, niet met groepen !!!
niet zo vreemd natuurlijk. Als je heel laag staat, kan je met een klein aantal blokjes zeer snel stijgen...Op vrijdag 29 december 2000 18:30 schreef psychodweep het volgende:
Ik ben ook in die top 15 geraakt op 26 december, ik ben al 200 lid en heb die client ervoor nooit gedraaid,
Verwijderd
Precies hoe hoger je komt te staan hoe 'moeilijker' het is om er in te komen.Op zaterdag 30 december 2000 10:40 schreef oVeRLoaD het volgende:
[..]
niet zo vreemd natuurlijk. Als je heel laag staat, kan je met een klein aantal blokjes zeer snel stijgen...
Maar dat neemt niet weg dat het voor 'eenlingen' (kon zo gauw ff niet ander woord bedenken
Verwijderd
een overall grootste stijgers? iedereen stijgt toch vanaf de laatste plaats omhoog?Als ze van die grootste stijgers nou es een lijst maakten met overall grootste stijgers binnen DPC (vanaf top 500 ofzow?) dan kan je tenminste nog wat onderlinge competitie voeren.
Beetje zinloos dukt me
Zou inderdaad nog niet zo'n gek idee zijn om daar een pagina aan te wijden. 500 is weer wat veel, maar de eerste 100 of zo. Ik denk dat de concurrentie dan inderdaad een mooi stukje groter wordt. De enige manier nu om een overzicht van DPC ondeling te krijgen is via dnet en da's niet altijd even makkelijk (wel afhankelijk van je internet connectie natuurlijkOp maandag 01 januari 2001 15:53 schreef aginor het volgende:
Als ze van die grootste stijgers nou es een lijst maakten met overall grootste stijgers binnen DPC (vanaf top 500 ofzow?) dan kan je tenminste nog wat onderlinge competitie voeren.