[Major Disaster] Krijg MS Word document niet meer geopend

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik heb gisteren de hele avond liggen te zwoegen op een verslag wat ik vandaag moet inleveren.

Ik probeer 'em nu deze ochtend nog eens te openen, maar het lukt niet :? Ik krijg deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img39.exs.cx/img39/4779/untitled595.jpg

Enige dat ik me nog herinner is dat ik per ongeluk (toen ik nog in het doc aan het werken was) iets met Frames heb geklikt.
Ik heb volgens mij iets met 'frames' erin gezet waardoor 'ie nu niet meer open gaat? :o

Help :'(

Verwijderd

Kan je het document nog wel openen in Wordpad of Notepad?

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:07
Maak eerst even een kopie van het document. Probeer het (in Explorer) eens te hernoemen naar test.doc?

-

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

iig even dingen testen met een kopie, anders heb je straks nog grotere problemen. :) heb je toevallig UltraEdit? die kan deze dingen meestal wel openen als laatste redmiddel.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:37
is de bestandsnaam in de foutmelding de naam van het bestand wat je wilt openen of de naam van de mogelijke "spook"content in dat frame.
In het tweede geval: Leeg Word bestand met die naam op die locatie zetten en kijken of je je hoofdbestand weer aan de praat krijgt.
edit:
Hierbij is de tip van sh4d0wman een aanrader

[ Voor 12% gewijzigd door onkl op 16-09-2004 09:49 ]

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
sh4d0wman schreef op 16 september 2004 @ 09:45:
iig even dingen testen met een kopie, anders heb je straks nog grotere problemen. :) heb je toevallig UltraEdit? die kan deze dingen meestal wel openen als laatste redmiddel.
onkl schreef op 16 september 2004 @ 09:48:
is de bestandsnaam in de foutmelding de naam van het bestand wat je wilt openen of de naam van de mogelijke "spook"content in dat frame.
In het tweede geval: Leeg Word bestand met die naam op die locatie zetten en kijken of je je hoofdbestand weer aan de praat krijgt.
edit:
Hierbij is de tip van sh4d0wman een aanrader
Woei.. thnx werkt weer :*) :*)

Merci!!
Pagina: 1