[Mozilla JSDebugger/Venkman] - Incompleet Source Code window

Pagina: 1
Acties:

• gvanh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-12-2023

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Hallo!

Nadat ik begrepen had, dat er een geweldige JavaScript debugger was, namelijk Mozilla's "Venkman", werd ik in eerste instantie helemaal warm van binnen... eindelijk!

Helaas zit ik op dit moment met een voor mij onverklaarbaar probleem. Alle bron-code, die in het 'Source code' venster open, wordt incompleet ingeladen. Een (klein)deel van de broncode wordt keurig weergegeven, maar daarna helemaal niets meer, ook niet als ik iets ga 'zoeken' in de broncode middels de zoekfunctie. Als ik de broncode ga exporteren in een extern bestand, ook dan wordt slechts het getoonde deel opgeslagen.

Het probleem doet zich voor bij alle soorten bestanden, zowel .js als .html. Zelfs de broncode van de Mozilla homepage wordt maar voor een gedeelte ingeladen.

Enig idee wat ik fout doe?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door gvanh op 16-09-2004 09:33 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Zonder verder te kijken is het eerste wat mij te binnen schiet: Is het misschien een shareware versie die je hebt? Omdat hij bij alles alleen maar de helft laat zien?

• gvanh

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Nee, dat kan het niet zijn, Venkman is een standaard onderdeel van Mozilla en als zodanig dus ook Free Software.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welke versie van Mozilla / Firefox gebruik je?
Heb je ook andere versies geprobeerd?
Heb je recentelijk Moz/FF geupgrade met behoud van instellingen?
Staat dit probleem in bugzilla?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ach ja, is ook zo, even in de war ;)

Misschien Mozilla opnieuw installeren? Er is net een nieuwe versie uitgebracht, dus dan ben je direct weer up to date.

Mozilla 1.7.3
Mozilla Firefox 1.0 PR

[ Voor 31% gewijzigd door André op 16-09-2004 10:24 ]

• gvanh

gvanh

Webdeveloper

Topicstarter
Ik heb zojuist opnieuw Mozilla geinstalleerd, en dit lijkt inderdaad het probleem op te lossen.

Nu maar hopen dat het probleem niet terugkomt...

Dank voor de reacties!
Pagina: 1