Reageren op pushmessage ( Kan email niet meer vinden )

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 13:45
Hai,

Ik kreeg net een pushmessage van een DOC Modje waarbij een email adres stond om te reageren op het bericht. Echter als je klikt dat je deze hebt gelezen dan zie je het adres nooit meer terug. Hoe kan ik nu op een simpele manier achter zijn mail adres komen? :?

Hier staat niets over in de faq voor zover ik het kon vinden....

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 11:55

Dido

heforshe

Klink eens op het My React linkje bovenaan je pagina?

Wat betekent mijn avatar?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dat emailadres is altijd modnick at tweakers dot net ;)

LinkedIn
Instagram

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

in je my react zie je de pm staan en dus ook de mod die hem stuurde en kan je die mailen

ok ben spuit elf

[ Voor 12% gewijzigd door Thrillseeka op 16-09-2004 09:32 ]

Lekker zijn is een gave :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ga eens naar my React en druk voor de lol eens op pushmessages :?

edit:
Lol errig traag :P

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 16-09-2004 09:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Pushmesssages kan je bij MyReact vinden.

Of met deze link voor jouw specifieke id:
http://gathering.tweakers...st_pushmessages/1/84549/1

edit:
Het is echt te druk hier.

[ Voor 12% gewijzigd door Voutloos op 16-09-2004 09:33 ]

{signature}

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36
Als je op myreact klikt dan zie je daar ook de push message staan als het goed is.
Anders kun je ook een mail sturen naar nickname@tweakers.net volgens mij. :)

edit:
Spuit 11....

[ Voor 9% gewijzigd door MADG0BLIN op 16-09-2004 09:33 ]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:45

Pelle

🚴‍♂️

In MyReact kun je je pushmessages lezen :)

Klik op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/myreact.gif en je weet alles :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:45

Pelle

🚴‍♂️

Hmm, er waren meer mensen die dit idee hadden :+

• Dido
  • Laatst online: 29-09 11:55

Dido

heforshe

offtopic:
Maar ik zie helemaal geen emailadres in die pushmessage van jou staan :?

Wat betekent mijn avatar?

• Pakjebakmeel
Idd, er staat geen mailadres in de pushmessage :P Anders had ik het ook wel gevonden :)

• André
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

Daarvoor moet je even in je MyReact kijken :P

• Pakjebakmeel
raaa, er staat geen mailadres in de pushmessage!

• Voutloos
  • Niet online
Dido schreef op 16 september 2004 @ 09:35:
offtopic:
Maar ik zie helemaal geen emailadres in die pushmessage van jou staan :?
Volgens mij is er tegenwoordig een automagische mail knop onder een pm...

En die knop is niet meer zichtbaar na het bevestigen. Bedoel je dat TS?
offtopic:
Maar dan nog weet je het adres hopelijk nu wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Voutloos op 16-09-2004 09:42 ]

{signature}

• Pakjebakmeel
yess

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
Maar wel de nick van wie hem gestuurd heeft.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pakjebakmeel schreef op 16 september 2004 @ 09:40:
raaa, er staat geen mailadres in de pushmessage!
Je kunt op de naam van de mod klikken, dan kom je in de MyReact van de mod en daar staat rechts ook zijn contactgegevens.

Is het misschien een idee om een feature-request in BUG in te dienen, om bij het weergeven van PM's in iemands MyReact direkt ook een 'mail deze mod'-knop in te bouwen?

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 16-09-2004 09:44 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Pakjebakmeel
yapp. Maar ik wist niet hoe het mailadres van got is opgebouwd...

• André
  • Laatst online: 29-09 14:40

André

Analytics dude

Heb je nou al in je MyReact gekeken? :P Daar staat de nick van de mod die de PM gestuurd heeft, maak van de eventuele hoofdletters kleine letters en plak er @tweakers.net achter en je hebt je email adres.

• Pakjebakmeel
Ja, ik heb het nu gezien maar dat is niet de meest logische weg.... Het zou handig zijn als het "mail deze mod" knopje zou blijven na het lezen.

offtopic:
Het email adres is een plaatje ipv text? Dat heeft zeker te maken met webcrawlers die adressen verzamelen?

Tis nog vroeg. Na 3 pogingen kwam ik er achter dat ik niet kon copy pasten :P

Ik hoop niet voor jullie dat er crawlers komen met OCR support :+

[ Voor 47% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-09-2004 09:47 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Yep :)

LinkedIn
Instagram

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pakjebakmeel schreef op 16 september 2004 @ 09:45:
Ja, ik heb het nu gezien maar dat is niet de meest logische weg.... Het zou handig zijn als het "mail deze mod" knopje zou blijven na het lezen.
Dan moet je een feature-request indienen in React Bugs en Featurerequests, dat kunnen wij niet zomaar voor jou veranderen, daar gaan de mannen van Parse verder over :)
offtopic:
Het email adres is een plaatje ipv text? Dat heeft zeker te maken met webcrawlers die adressen verzamelen?

Tis nog vroeg. Na 3 pogingen kwam ik er achter dat ik niet kon copy pasten :P

Ik hoop niet voor jullie dat er crawlers komen met OCR support :+
Niet enkel crawlers, GoT is in het verleden ooit eens geconfronteerd met een website (nederlands), die specifiek poogde adressen van got te harvesten, en die een spamrun uitvoerden naar deze adressen:
Ik geloof dat overigens die afzender voordat hij bij de E of F kwam al dit gestopt is, na 'enige' druk vanuit onze kant ;)

verder bestaan er natuurlijk OCR mogelijkheden, het is echter nogal CPU intensief om op die manier 100.000 adressen van ons pogen te jatten: bovendien loopt diegene die dat doet waarschijnlijk een risico door Max de Muizenmepper in de broek gebeten te worden ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Even over die email adressen, die mail adressen in MyReact, daar moet je toch voor ingelogt zijn :?
Of hebben die crawlers ook een account?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 11:25:
Even over die email adressen, die mail adressen in MyReact, daar moet je toch voor ingelogt zijn :?
Of hebben die crawlers ook een account?
Je zou dan zo een scriptje kunnen maken dat even inlogt en een dbtje bouwt van alle mailadressen van de GoTters. Een kansloze computerzaak ofzo zou zoiets best kunnen doen :X

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

m-m schreef op 16 september 2004 @ 12:14:
[...]

Je zou dan zo een scriptje kunnen maken dat even inlogt en een dbtje bouwt van alle mailadressen van de GoTters. Een kansloze computerzaak ofzo zou zoiets best kunnen doen :X
true, maar daar kan je zo achter komen lijkt me, maargoed, vooral nooit aan gebruiksgemak denken :P

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 12:32:
[...]

true, maar daar kan je zo achter komen lijkt me, maargoed, vooral nooit aan gebruiksgemak denken :P
Ja, maar dan is het te laat :P

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 11:25:
Dat is volgens mij pas sindsdien gebeurd :)

En wat betreft OCR: dat is alleen haalbaar bij een gerichte aanval op GoT om adressen te harvesten, voor een 'unaimed crawler' is het onmogelijk. Let wel dat er enkele duizend terabytes aan graphics op het internet hangen, en dat OCR een verdomd langzame operatie is op zelfs een klein plaatje. Het is de komende 20 jaar nog schier onmogelijk om alle online graphics te scannen :)

Professionele website nodig?

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 12:32:

Ik had het inderdaad ook nog niet eerder gezien, dat dit veranderd is en men profiel-data enkel kan opvragen vanuit een ingelogde account,
Ik vind dat wel een goed idee.

Misschien kan het mogelijk zijn om de mailadressen dan weer selecteerbaar te maken, of misschien klikbaar, dat je er weer op kan klikken via een "mailto:"-link (net zoals nu in de standaard PushMessages zit)
Maar ik kan goed begrijpen dat men daarmee heel erg voorzichtig is, omdat het immers om de emailadressen gaat van de gebruikers zelf, usability is dan geen goed genoeg excuus om daar onzorgvuldig mee om te gaan.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RM-rf schreef op 16 september 2004 @ 13:27:
Ik had het inderdaad ook nog niet eerder gezien, dat dit veranderd is en men profiel-data enkel kan opvragen vanuit een ingelogde account,
Ik heb het nooit anders gezien :P
Maar ik kan goed begrijpen dat men daarmee heel erg voorzichtig is, omdat het immers om de emailadressen gaat van de gebruikers zelf, usability is dan geen goed genoeg excuus om daar onzorgvuldig mee om te gaan.
true, maar je kan toch zoiets als de [email]-tag gebruiken, dan is het tenminste nog te selecteren. Met overtypen maak ik vaak fouten :P
tweakers@erkens.nl.eu.org
code:
1
<span>tweakers</span><span>@</span><span>erkens.nl.eu.org</span>

Is toch al wat lastiger voor spiders enzo, en desnoods gebruik je ook nog htmlentities ofzo :P

• Voutloos
  • Niet online
Als je die email tag op een vaste plaats gaat gebruiken, wordt het al een stuk interessanter om daar iets voor te schrijven. In de totale zooi van topics kost het teveel verkeer voordat je wat van die tags gevonden hebt, maar met myreacts heb je bijna altijd wel een mailadres te pakken dan.

{signature}

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voutloos schreef op 16 september 2004 @ 13:40:
Als je die email tag op een vaste plaats gaat gebruiken, wordt het al een stuk interessanter om daar iets voor te schrijven. In de totale zooi van topics kost het teveel verkeer voordat je wat van die tags gevonden hebt, maar met myreacts heb je bijna altijd wel een mailadres te pakken dan.
Je kan ook elke keer (lees: random) die [email]-tag andere html laten genereren :)

• curry684

curry684

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 13:37:
[...]

code:
1
<span>tweakers</span><span>@</span><span>erkens.nl.eu.org</span>

Is toch al wat lastiger voor spiders enzo, en desnoods gebruik je ook nog htmlentities ofzo :P
Da's niet lastiger voor spiders, die zijn ondertussen hard gewapend tegen dit soort simpele trucs :/

Images zijn eigenlijk de enige haalbare kaart, en dan liefst ook nog zwaar blurred of met random fonts zoals je vaak ziet, omdat voor zoiets als Hotmail-registraties echt gewoon OCR-based scripts zijn gebruikt in the past....

Iedere vorm van misdaad is altijd een vorm van balans zoeken: zodra de 'verdediging' slimmer wordt zal de 'aanvaller' zich daarop aanpassen.

• Voutloos
  • Niet online
En als je dus de plaatjes vervangt door tekst, wordt de verdediging zwakker. En dat puur omdat je af en toe een typo maakt anders?

{signature}

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

curry684 schreef op 16 september 2004 @ 14:04:
Iedere vorm van misdaad is altijd een vorm van balans zoeken: zodra de 'verdediging' slimmer wordt zal de 'aanvaller' zich daarop aanpassen.
waarbij er nooit over usability wordt nagedacht, helaas....
maargoed, ik hou er maar over op, heeft toch geen nut ;) (en is way offtopic :o )

• curry684

curry684

Erkens schreef op 16 september 2004 @ 14:19:
[...]

waarbij er nooit over usability wordt nagedacht, helaas....
maargoed, ik hou er maar over op, heeft toch geen nut ;) (en is way offtopic :o )
We denken graag over usability en zien graag dat er over meegedacht wordt :)

Ik leg alleen uit waarom de simpele methodes die copy/paste toestaan niet werken, en dat is simpelweg de wet van behoud van misbruik: "Zolang het voor 1 persoon in een gegeven situatie mogelijk is om de originele data te herleiden, is het voor iedereen mogelijk"

Er bestaat geen perfecte encryptie, er bestaat geen perfecte kopieerbeveiliging, en er bestaat geen perfecte privacybescherming, buiten het opsluiten van de server in een betonnen bunker zonder netwerkkabel :)

Pagina: 1