Toon posts:

Na win xp SP2 installatie "no signal input"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
gisteren ben ik bij eenklantje geweest, win xp SP2 (NL) geinstalleerd... naja hij moest downloaden en toen ben ik weggegaan, uitgelegd wat ze moesten doen....

vanochtend werd ik gebeld dat ze hebben geinstalelerd maar dat het zo lang duurde dat ze maar naar bed zijn gegaan... vanochtend kwamen ze terug, was hij klaar geloof ik maar toen ze opnieuw opstarten krijgen ze alleen te het bootmenu scherm van win XP (zwart scherm waar je kan kiezen uit normaal/veilige modus/vorige config etc.). Als ze dan een van de opties kiezen (maakt niet uit welke) dan krijgen ze "no signal input" te zien waarna ze opnieuw moeten opstarten...

iemand enig idee wat het probleem kan zijn of wat ik moet doen als ik straks terugkom?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Moeilijk te zeggen wat er precies gebeurd is in de tijd dat niemand bij de pc is geweest. Denk zelf dat de installatie niet helemaal goed is gegaan en dat je moet gaan proberen om via de herstelconsole het één en ander weer werkend te krijgen, er dan SP2 weer opnieuw overheen moet zetten om het weer netjes te krijgen. Als dit niet lukt is data redden en een reinstall de beste optie imho ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Heb een soort gelijk probleem gehad en die was verholpen na een bios update, misschien dat je daar naar kunt kijken....

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 11:34
wat zijn de specs van het systeem? Maw is het normaal dat dat lang zou duren? Ik geloof een kwartier op mijn p4 2.4Ghz

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 20:44
Ik heb ook dit probleem gehad druk tijdens het booten voor windows gaat laden op F8 dan kies opstarten in VGA modus. Als je dit hebt gedaan uninstall je de oude drivers van de videokaart en installeer je ze daarna opnieuw. Dit heeft bij mij wel gewerkt. ik hoop bij jou ook.

edit:

ik had trouwens een radeon 9700 pro

[ Voor 9% gewijzigd door ozzie1987 op 16-09-2004 09:38 ]

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:19

Acheron

updatepack.nl

Modbreak:Als je alleen gaat flamen zonder iets toe te voegen, post dan gewoon niets. Zelfs al heb je gelijk.

[ Voor 68% gewijzigd door Wilke op 16-09-2004 12:49 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
tja.... win xp cd erin gedaan, ging ie drivers laden en toen een zwart scherm met een cursor (keyboard cursor). Leuk... maar ikg a hem dus formateren & data saven (andere volgorde)
Pagina: 1