Ik heb dus al een hele tijd een ISDN adapter, en die ging prima samen met een netwerkkaart op mijn vorige mobo, een Epox Ep58MVP3C-m. Maar op mijn nieuwe mobo, een Asus K7m, zorgt elke netwerkkaart die ik erbij zet dat mijn ISDN het niet meer doet. De ISDN adpater is een Eicon Diva 2.01 S/T P&P ISA, en wat voor netwerkkaart ik erin zet haalt geen kont uit. Ik heb er al drie geprobeerd, een Compex, een Realtek en een Winbond (klote ding). Er is geen resources probleem, en er wordt ook niks geshared of zo (wat dus ook een resources probleem zou zijn). Verder heb ik de km129 Bios voor mijn asus en de laatste drivers voor mijn ISDN en netwerkkaart (nu een Compex). Ik heb P&P aware bios op yes staan, en de rest defaults. En ook niet onbelangrijk, ik gebruik Windhoos 98 als OS.
Please help, want nu moet ik elke keer als ik van mijn net aangelegde thuisnetwerk gebruik wil maken, die Compex erin zetten.
Jag
PS: kan iemand mij vertellen waarom Windhoos twee keer zolang erover doet om te booten met netwerkkaart erin? Of is dat weer zo'n "feature"?
Please help, want nu moet ik elke keer als ik van mijn net aangelegde thuisnetwerk gebruik wil maken, die Compex erin zetten.
Jag
PS: kan iemand mij vertellen waarom Windhoos twee keer zolang erover doet om te booten met netwerkkaart erin? Of is dat weer zo'n "feature"?