Toon posts:

[Nvidia] Computer crashed bij nieuwe driver Nvidia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb daarnet een nieuwe driver voor mijn Gforce 2 MX 64mb gedownload en geinstalleerd. Toen moest ik uiteraard rebooten, maar nadat de computer dan opnieuw was opgestart liep hij elke keer vast. Dus heb ik hem in veilige modus opgestart, die driver geuninstallerd. Toen leek alles weer goed, totdat ik mijn computer weer opnieuw starte en toen kreeg ik een beschadeging van windows in system32. Dus heb ik windows XP weer opnieuw geinstalleerd (tot vervelends toe want die andere stond er pas weer net op)

Nu vraag ik me af wat het probleem kan zijn. Ligt het gewoon aan die driver, of had ik een verkeerde driver (wat me stug lijkt). Of is gewoon me 3d-kaart kapot?

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Cozm0 op 16-09-2004 06:14 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je daarmee zeggen. Ik bedoel, reageer dan gewoon niet!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Welke driver heb je geinstalleerd? Want je geeft totaal niks van een versie nummer aan of iets dergelijks. Hier kunnen we IMHO vrij weinig mee :/ ...

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 11:29:
[...]

Wat wil je daarmee zeggen. Ik bedoel, reageer dan gewoon niet!
Jeetje, beetje rustig. Het kan beteken dat hij het verkeerd had begrepen of iets had neergezet wat jij misschien al had geprobeerd.

Het is op zich wel een oud kaartje die niet echt lekker meer werkt met nieuwere drivers.
Als je de search gebruikt kan je vele topics zien waarbij nieuwere drivers op oudere kaarten niet echt super meer lopen en als oplossing gaan ze dus terug naar oudere drivers.

p.s. mensen proberen je te helpen, wees dus geduldig en flame ze niet direct af a.u.b.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:47

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Vraag is natuurlijk ook WAAROM die een nieuwe driver moest installeren, was er al misschien iets mis?

En het lijkt me dat de standaard (WHQL) driver die in XP zit waarschijnlijk al het maximale uit dat kaartje haalt, alhoewel je van nVidia gewoon de nieuwste krijgt die beschikbaar is als je een driver zoekt.

Wat volgens nVidia dan ook gewoon zou moeten werken... :?

Specs

Verwijderd

Topicstarter
@G Force1: Gewoon de allernieuwste die via de nvidia site was te vinden. Weet helaas niet meer welke versie!

@Eichii: Dan heb ik Cozm0 verkeerd begrijpen, ik zit met een probleem en hij reageert met nvm. heb het gewoon verkeerd begrepen dan!

Het is inderdaad een oud kaartje, moet denk ik maar een nieuwe kopen. Maar welke zouden jullie dan aanraden, voor ongeveer 150 euro!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb besloten om een nieuwe videokaart te kopen, het wordt een Ati Radeon 9800 Pro. Morgen krijg ik em binnen als het goed is en zal dan ook vertellen of ik er tevreden over ben :)
Pagina: 1