ik zoek een programmatje waarmee je op speciale wijze kan zoeken en vervangen, en daarmee doel ik specifiek op deze wijze:
stel ik heb in mijn document allerlei artikelen, die een hoofdstuk hebben met als titel "Artikel [artikelnummer]" dus bijvoorbeeld "Artikel 2.5.12"
nu wil ik aan al deze artikels een anchor toekenen, en wel zo:
<a name="2.5.12"></a>Artikel 2.5.12
ik wil dus dit allemaal in een keer kunnen doen, dat het programma dus als het ware het volgende uitvoert:
vervang Artikel [artikelnummer] met <a name="[artikelnummer]"></a>Artikel [artikelnummer]
het programma Advanced Find & Replace kan zoiets niet, en ik heb verder niet zoiets kunnen vinden
ik heb verder ook geen verstand van programmeren dus kan neit ff een scriptje schrijven
stel ik heb in mijn document allerlei artikelen, die een hoofdstuk hebben met als titel "Artikel [artikelnummer]" dus bijvoorbeeld "Artikel 2.5.12"
nu wil ik aan al deze artikels een anchor toekenen, en wel zo:
<a name="2.5.12"></a>Artikel 2.5.12
ik wil dus dit allemaal in een keer kunnen doen, dat het programma dus als het ware het volgende uitvoert:
vervang Artikel [artikelnummer] met <a name="[artikelnummer]"></a>Artikel [artikelnummer]
het programma Advanced Find & Replace kan zoiets niet, en ik heb verder niet zoiets kunnen vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 00:59 ]