Toon posts:

Fout tijdens wisselbestandsbewerking

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag was ik ff een gesaved spel aan het inladen en tijdens het laden liep het spel vast. Met cntrl-alt-del kon ik het spel gelukkig afsluiten.

Ik zag daarna de volgende melding in het logboek van xp pro staan.

Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk2\D tijdens een wisselbestandsbewerking.

Vervolgens heb ik chkdsk /r gedraaid en Powermax eroverheen gelaten (stond in de faq) Geen van beide vonden fouten.

Vervolgens Event ID 51 opgezocht maar ik kon niet achterhalen of de schijf brak aan het worden is of dat het een software/driverfoutje was.

Vervolgens de NFORE IDE drivers (chipset ide drivers) verwijderd en de standaard windows drivers maar weer genomen.

Het gaat om een maxtor 160 GB schijf. De melding kwam maar een enkele keer voor. Is er iets fysieks kapot aan de schijf of kon het aan een corrupte driver oid liggen. Iemand enig idee?

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:39

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb dit ook eens gehad. Bij mij was de oplossing de allerlaatste chipset drivers installeren. Waren die NForce drivers die je verwijderd hebt de allernieuwste? Zo ja, probeer ze eens opnieuw te installeren. Zo nee, downloaden die handel ;)

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham