Toon posts:

Sp1 verkrijgbaar bij v5 Update maar niet bij v4 update site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen.

Ik kom er net achter dat ik de SP2 nederlandse versie kan downloaden van Windows Update v5 site...
Maar bij Windows Update v4 is het niet te vinden.....

Mijn neef kan v5 niet gebruiken, hij geeft konstant foutmelding aan, hij is in staat alleen v4 update site te gebruiken, maar van daar is sp2 niet te downloaden..

Weet iemand hoe dat kan?

Hoe moet ik nu sp2 op mijn neef zijn pc installeren, als v4 hem niet kan leveren??

De foutmelding die mijn neef steeds krijgt bij v5 windows update site is hier te lezen:
[rml]scoop1 in "[ XP] Clean install windows update werkt ..."[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 23:56 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zoeken naar een Administrative install.

Je kan overigens wel gratis (??) een SP2 CD bestellen @ http://www.microsoft.com/...dorder/en_us/default.mspx

[ Voor 89% gewijzigd door BtM909 op 15-09-2004 23:57 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 15 september 2004 @ 23:56:
Zoeken naar een Administrative install.
Hoe doe ik dat dan?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Zoeken? Iets verder kijken werkt ook al. ;)
Uit [rml][ SP2] Windows XP ervaringen met NLse SP2 :)[/rml] haalde ik deze url.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Jah weet ik en dit staat er ook bij geschreven bij die url:

Klik NIET op Downloaden als u slechts één computer wilt bijwerken: een kleinere, geschiktere download is nu beschikbaar via Windows Update. Als u er zeker van wilt zijn dat u Windows XP Service Pack 2 verkrijgt, kunt u het beste vandaag nog de functie Automatische updates in Windows XP inschakelen. Gebruik hiervoor onze stapsgewijze instructies maar, indien gewenst, kunnen wij dit ook voor u doen.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon downloaden die waarschuwen is puur een wanhoopspoging om bandbreedte te besparen lijkt me. :)

Die losse installatie is zeker niet ingewikkelder te noemen dan via windows update bovendien.

[ Voor 33% gewijzigd door Voutloos op 16-09-2004 00:01 ]

{signature}

• pasta

pasta

Ondertitel

Tja, ze bedoelen daarmee dat je het via Windows Update v5 kunt downloaden, en daar zat nou net het probleem. Voor een enkele installatie werkt de network install (zo heet het) ook gewoon hoor. ;)

Signature

Verwijderd

Voutloos schreef op 16 september 2004 @ 00:00:
Gewoon downloaden die waarschuwen is puur een wanhoopspoging om bandbreedte te besparen lijkt me. :)

Die losse installatie is zeker niet ingewikkelder te noemen dan via windows update bovendien.
ik denk dat die paar bitjes ze bij MS van achteren zal oxideren, maar als je altijd netjes je WU gedaan hebt en je wil vervolgens met een 56k modempje de volle 250MB voor jan met de korte achternaam downloaden, dan lijkt me een waarschuwing wel op zijn plaats :P

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op 16 september 2004 @ 00:00:

O ok....

Bij mij ging het om, sp2 wat ikzelf heb gedownload van de v5 update site is 92.5MB groot en wat jij mee geeft is ruim 256MB......
Wel veel verschil!!...

Maar oki als het niet anders kan....

ThnQ voor jullie hulp....

Ohww BTM909, thnQ voor je hulp, ik heb hem besteld mijn probleem is verholpen nogmaals bedankt...

En PASTA, jah het staat 49.4MB maar tijdens dowloaden is hij 92.8MB updates aan het dowloaden dus.......

Maar nogmaals jullie allemaal Bedankt voor jullie hulp... _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 00:11 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pasta

pasta

Ondertitel

Tja, de installatie die je via Windows Update krijgt zal volgens mij toch ook een dikke 100MB moeten downloaden in feite.
edit:
49.4MB lees ik hier

[ Voor 31% gewijzigd door pasta op 16-09-2004 00:07 ]

Signature

Pagina: 1