Toon posts:

Scaleo c PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje.
Heeft er iemand ervaring met de Scaleo C van fujitsu-siemens?
Ik zit er over te denken om deze te gaan kopen, maar wil eerst wat ervaringen van mensen weten die deze in gebruik hebben.

Alvast bedankt voor jullie reacties

groetjes melliw

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Hoi melliw welkom op GoT :)

Heb je al gekeken naar de specs van het apparaat, als je dat dan een beetje vergelijkt met systemen die hier wel eens voorkomen, dan kan je ongeveer wel bepalen hoe dat ding het in de praktijk zal doen.

Overigens is het handig om in het vervolg een wat duidelijkere topicstart te maken, dat maakt het discusiëren wat eenvoudiger ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dank je wel Turkish. Ik heb al naar de specs gekeken. Ze zijn wel goed, alleen weet ik niet op je er andere hardware in kan zetten en er is op internet verder bijna nix te vinden wat mensen er van vinden. Dit wil ik graag weten omdat het een soort home cinema set is en tegelijker tijd een pc.

maar iig bedankt en ik zal in vervolg betere topic's verzinnen ;)

greetz Melliw

• Hephaistus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
wat is de prijs en wat zijn de specs(wat zit erin)???
dan kunnen we er iets over zeggen
want siemens heeft de neiging om dezelfde naam te geven aan hujn pc's met verschillende configuraties erin.
Er zullen waarschijnelijk verschillende scaleo C's bestaan met verschillende specs.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

Nitai

Live the life you love.

houd je in je achterhoofd dat als je er 1 a 3 jaar garantie op hebt, dat je er niets IN mag zetten bij Fujitsu-Siemens? Zit zo een mooi tag op de achterkant, bij het openen van de kast, verbreek je die en mag je zwaaien naar je garantie. :) I know, een kennis van me heeft ehm ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering