NF7-S2G CMOS reset, fout in handleiding?

Pagina: 1
Acties:

• dotnetpower
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07-2025
Hallo,

2 Weken terug heb ik men NF7-S2G moederbord binnen gekregen. Wat er nu zo raar aan het ding is dat in het boekje staat dat 1-2 (normal mode is, dus de settings worden opgeslagen) en 2-3 (clear cmos mode is, dus de settings worden gereset). Wat bij mij echter het geval is is dat het precies andersom gebeurd :S. Heeft een van jullie ook dit moederbord en precies hetzelfde probleem, zo ja, is het een productie fout of een fout in het boekje ? zo nee, kan ik dit bord beter terug RMA'en ? Alvast bedankt voor het antwoord.

M.v.g.
Stefan

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als alles verder goed werkt, waarom zou je dan je moederbord willen ruilen door een foutje in 't boekje of de tekst op het PCB.... :/

[ Voor 7% gewijzigd door PD2JK op 15-09-2004 22:54 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dotnetpower
Nou niet als er meerdere mensen zijn die dit hebben, maar ik heb geen zin dat dit de enigste is met die fout dat kan het dus zijn dat het ding over een maand of 2 kaduuk is :P.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Kan me niet voorstellen dat jouw bord het enige afwijkende bord zou zijn. De printplaten worden in massaproductie gemaakt en om even wat printsporen om te leggen is niet zo makkelijk, net zomin als dat het aanpassen van de text op het mainbord even snel te doen is.

Misschien tel je gewoon vanaf de verkeerde kant? En anders lijkt het me inderdaad een drukfout in het mobo-boekje. In ieder geval niks om je zorgen over te maken.
Stuur anders es een mailtje naar Abit?

• dotnetpower
Nope.. ik tel wel goed, pin 1 zit aan de linkerkant van het blokje. En hij zit nu op pin 2-3 (de 2 rechtse dus) en hij slaat dingen op zo :P. Ik zal abit dan wel ffkes mailen, tnx.

Verwijderd

pin 2-3 zijn de default instellingen, dit heb ik ook. en niet zoals het boekje zegt.

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-08 20:03
Ik denk dat je dan een handleiding van een NF7-S Rev2.0 hebt, daar is het namelijk wel zo. :)

[Updated spec's]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:01:
pin 2-3 zijn de default instellingen, dit heb ik ook. en niet zoals het boekje zegt.
Maar je schopt wel even een oude }:O

Toen waren beige computers heel gewoon.

Pagina: 1