De iPod heeft, net als het besturings-systeem van Apple zelf, alle 15 talen standaard aan boord. Geen probleem dus.
Veel plezier met je aankomende iPod.
Veel plezier met je aankomende iPod.
No production networks were harmed during this posting
Je kunt het bij de installatie van OSX zelf weghalen, en anders gewoon via de finder, helemaal geen tools voor nodig. Dit geldt ook voor de meeste software, omdat deze ook bijna altijd alle talen aan boord heeft.paella schreef op 14 september 2004 @ 13:32:
Met deze opmerking dat als je de overbodige talen uit OSX haalt, je je tientallen, soms honderden MB's kan terugwinnen. Er zijn daar tooltjes voor te vinden (op versiontracker bv)
[ Voor 12% gewijzigd door unSOUND op 14-09-2004 15:11 ]
wtf? voor alleen die talen?paella schreef op 14 september 2004 @ 13:32:
honderden MB's
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Dat zegt-ie toch?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Die tools halen het ook weg uit alle Applications enzo. Ik weet het niet meer precies, maar ik heb er wel degelijk honderden MB's mee teruggewonnen.chem schreef op 14 september 2004 @ 15:33:
[...]
Dat zegt-ie toch?
De standaard install gooit idd alle vertalingen erbij, maar dat zijn afaik eerder 100-200 mb dan "honderden".
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq