Toon posts:

Sommige apps geven verbindingproblemen naar Internet? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn internet verbinding, sommige programma's krijgen een normale verbinding zoals Internet explorder, MSN,Enemy territory multiplayer terwijl andere dat inneens niet meer hebben.
AVG update geeft deze error:"An automatic connection to the internet could not be established,[info hoe ik het moet doen maar wat ook niet werkt], Windows media player (dus als ik een filmpje tegenkom op het web en ik wil het gewoon afspelen(Kan het bestand niet afspelen, omdat de server niet reageerd) en ik die gewoon met doel opslaan als kan opslaan en afspelen, winamp kan ook geen online streams meer uitzenden, de standaart windows internet spellen als dammen enzo ook al niet.

Weet niet waaraan dit ligd, daardoor ook de vage titel, deze zal ik zeker aanpassen wanneer iemand me kan zeggen in welke richting ik moet zoeken.

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Firewall? Antivirus? Zal in die richting liggen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 22:09:
[...]

Weet niet waaraan dit ligd, daardoor ook de vage titel, deze zal ik zeker aanpassen wanneer iemand me kan zeggen in welke richting ik moet zoeken.
Dat lijkt me erg sterk; dat kun je namelijk helemaal niet.. Maargoed.. zelfs ik kan een beter topictitel verzinnen dat het geval wat je nu hebt neergezet op basis van je huidige informatie.. dus doe ik dat maar meteen :) Vertel even hoe je netwerk in elkaar zit. Routers, firewalls, proxies enzo :) Welk OS gebruik je verder?

internetprobleem > Sommige apps geven verbindingproblemen naar Internet? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
sjukke schreef op 15 september 2004 @ 22:12:
Firewall? Antivirus? Zal in die richting liggen.
Ik heb de Xp firewall uitstaan en als ik AVG uitzet is het nog altijd hetzelfde
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/thebestworld/up/sjukke.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 15 september 2004 @ 22:15:
[...]

Dat lijkt me erg sterk; dat kun je namelijk helemaal niet.. Maargoed.. zelfs ik kan een beter topictitel verzinnen dat het geval wat je nu hebt neergezet op basis van je huidige informatie.. dus doe ik dat maar meteen :) Vertel even hoe je netwerk in elkaar zit. Routers, firewalls, proxies enzo :) Welk OS gebruik je verder?

internetprobleem > Sommige apps geven verbindingproblemen naar Internet? *
ben een ander forum gewend waar dat wel kan, zijn alleen niet zo begaafd in computers

ik heb windows Xp home, VIA rhine II netwerkkaart en SMC broadband router.
En ja, paar dagen geleden ging alles nog goed

Verwijderd

Topicstarter
zou het misschien aan een fout in mijn register kunnen liggen?
misschien heb ik een tweak slecht toegepast ofzo.

Zou ik dit kunnen resetten?
Pagina: 1