Ik heb dit forum al een paar keer doorgezocht voor een antwoord op mijn probleem, maar niks kunnen vinden. Ik heb namelijk een bestand gedownload met de extentie .DAT. In dit bestand hoort een filmbestand te zitten. Ik zou niet weten hoe ik hem moet openen of extracten. Ik weet wel dat een .DAT een tijdelijk bestand is, mar daar heb ik ook niks aan.
.DAT is een Video CD. Dit bestand kan je emuleren als een CD Drive bijv. met Daemon Tools of branden als een Video CD met Nero of een ander cd brand programma.
Overigens zou Media Player hem moeten kunnen openen, eventueel renamen naar .mpg
Overigens zou Media Player hem moeten kunnen openen, eventueel renamen naar .mpg
[ Voor 18% gewijzigd door dreeke op 15-09-2004 21:58 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
.dat hoeft niet altijd gelijk een vcd bestand te zijn zoals dreeke hierboven al zegt. Kazaa heeft namelijk als tijdelijke bestanden bijvoorbeeld ook .bat bestanden. Het kan dus zijn dat je dus gewoon nog geen volledige download hebt. Maar mocht dat niet het geval zijn kijk dan is bijvoorbeeld op http://www.videohelp.com/forum/userguides/141726.php#vcd voor een handleiding om .dat om te zetten naar mpg.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Mijn download komt niet van kazaa af, ik had deze reactie al kunnen verwachten. Ook iso-buster heb ik gebruikt zonder resultaat.Johny58 schreef op 15 september 2004 @ 22:07:
.dat hoeft niet altijd gelijk een vcd bestand te zijn zoals dreeke hierboven al zegt. Kazaa heeft namelijk als tijdelijke bestanden bijvoorbeeld ook .bat bestanden. Het kan dus zijn dat je dus gewoon nog geen volledige download hebt. Maar mocht dat niet het geval zijn kijk dan is bijvoorbeeld op http://www.videohelp.com/forum/userguides/141726.php#vcd voor een handleiding om .dat om te zetten naar mpg.
Verwijderd
Met Windows Media Player kan je 'm gewoon openen (Open > Alle bestanden *.*) als het een film is.
het kan ook realmedia zijn of quicktime, of een media bestand in zip of rar. Gewoon een stel programma's proberen zou ik zeggen
Je kan altijd even de header van het bestand bekijken natuurlijk (in een hexviewer oid). 
Dan wordt, als het goed is, vanzelf duidelijk om welk soort bestand het gaat.
Dan wordt, als het goed is, vanzelf duidelijk om welk soort bestand het gaat.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Pagina: 1