Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Active Sync verbinding valt weg tijdens kopieren naar MDA

Pagina: 1
Acties:

• Crabro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 20:15
Ik heb het volgende probleem:

Als ik bijvoorbeeld een grote hoeveelheid MP3's probeer te kopieren naar mijn MDA II valt halverwege de verbinding weg. Ik moet dan de MDA opnieuw in de cradle doen om de verbinding terug te krijgen. Gewoon op sync drukken helpt niet. Als ik vervolgens weer probeer te kopieren hangt de boel in verkenner en wil hij niet meer kopieren. Een reboot is dan meestal de beste optie. Windows doet het nog wel gewoon.

Ik heb mijn cradle ook al aan een andere computer gehangen en dan is er hetzelfde probleem.

Gewoon syncen werkt wel en de verbinding kan zo lang blijven als ik wil zolang ik maar niks kopieer.

Gegevens:
T-Mobile MDA II (incl. laatste update)
Active Sync 3.7.1
Windows XP

Weet iemand een oplossing???

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

PcDealer

HP ftw \o/

Gechecked bij T-Mobile of de verbinding standaard bij grote hoeveelheden crashed?

LinkedIn WoT Cash Converter

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ik heb dus hetzelfde probleem... kopieren van grote WMV bestanden en MP3 bestanden levert problemen op, en de verbinding wordt altijd op hetzelfde moment verbroken... dus als ik een bestand van 100 MB 4 keer probeer dan stopt ie telkens bij 27MB (ff een voorbeeldje)... ook bij mp3's telkens bij een bepaald bestand. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Edit:
Het betreft hier een Asus A620BT met Active Sync 3.7.1 naar Windows XP

[ Voor 11% gewijzigd door IWriteCode op 27-10-2004 21:38 ]

Less = more

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Het is een bekend probleem van Active Sync. Is ook geen oplossing voor.
Heb het ook met mijn SPV C500 en overal gezocht. ActiveSync heeft naast dat het ontzettend traag is ook het probleem dat het niet lukt bestanden groter dan 20 MB ermee over te zetten.

Er schijnt maar één oplossing te zijn. Een cardreader kopen. Werkt perfect. Ook veel sneller.

Mycom heeft er een voor 12 euro. 8 in 1 geloof ik. Lidl heeft een 16 in 1 aanbieding morgen. Voor de gangbare kaarten is die van Mycom voldoende. Ga niet naar een fotowinkel, daar kosten ze minimaal 30 euro en dan kunnen ze maar 1 type kaart aan.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Ja... ik heb een medion card reader... die is alleen een bietje gaar :(

Less = more