[Imac] Microsoft Exchange problemen

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 22:05
Op me werk werk ik nu op een Imac G4 1.25Ghz om ff te testen. Zo'n 20" geval met zo'n bolletjesvoet.

Maar nu wil ik verbinding maken met onze Exchange server en dat lukt gewoon echt niet. Ik heb het geprobeerd met Entourage 2004, maar dan heeft de server andere extra's nodig zoals LDAP en nog iets. Heb dat uitgezocht maar dat gaat niet lukken met onze mailserver.

Misschien zou het wel kunnen maar onze systeembeheerder is op vakantie en als de try out van 2004 is afgelopen is hij dus nog niet terug.

Mijn vraag is, met welk ander programma kan ik op de Mac mijn mappen, mails etc van de Exchange server synchroniseren met de Mac?

Ik ben een behoorlijke Mac noob. Ben er verder helemaal gek van en heb het ding zelfs gekocht nadat ik er een week op heb gewerkt. Ik heb nog zoveel vragen, maar dit is toch wel een van de belangrijkste.

Games zijn het enige wat me nog in de buurt van een Windows pc houdt 8)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-02 01:18
Als de Exchange op de normale manier geinstalleerd is dus met de IMAP4 en POP3 connectors kan je die manieren altijd eens aanspreken.

[probeermodus]
Nu, Active Directory is ook een vorm van LDAP. Probeer eens met als LDAP server de domeincontroller op te geven. Misschien dat hij daar op een of andere manier verbinding mee kan maken.
[/probeermodus]

This space intentionally left blank.