Kan iemand mij misschien helpen met het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden mijn Windows XP home een update gegeven naar SP2, alles leek goed te gaan tot dat ik een CD wilde gaan branden. Bijna direct een Stopfout, het maakt verder niet uit wat voor CD ik plaats dus ook bij een gewoon programma of een muziek CD.
De melding op de Microsoft® On line crash-analyse site:
De fout is veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma.
Bedankt voor het verzenden van het foutenrapport. Helaas kunnen we u geen specifieke informatie geven over hoe u dit probleem kunt oplossen. De gegevens die u en andere gebruikers verzenden worden gebruikt om dit probleem te onderzoeken.
zeer behulpzaam...
En na een volgende poging de aanvulling:
Aanvullende technische gegevens
Error Message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)
Ook deze melding en de genoemde oplossingen op de Microsoft supportsite kom ik niet verder, mijn CD romspeler werkt ook niet met oude display drivers....
Mailtje naar Dell support, reactie:
Daar wij het nog niet aanraden om te updaten naar ServicePack 2 zullen wij u adviseren om terug te keren naar de oude situatie waarin alle hardware correct functioneerde
, maar dat wil ik niet.
Wat heb ik:
Dell Dimension 8300
P4 2.8
HL-DT-ST CD-RW GCE-8483B (= nu ineens een probleemgeval)
LITEON DVD-ROM LTD163 (werkt prima)
Nero 6.0 + SP2 update
NVIDIA Forceware version: 61.77
Ik heb een paar dagen geleden mijn Windows XP home een update gegeven naar SP2, alles leek goed te gaan tot dat ik een CD wilde gaan branden. Bijna direct een Stopfout, het maakt verder niet uit wat voor CD ik plaats dus ook bij een gewoon programma of een muziek CD.
De melding op de Microsoft® On line crash-analyse site:
De fout is veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma.
Bedankt voor het verzenden van het foutenrapport. Helaas kunnen we u geen specifieke informatie geven over hoe u dit probleem kunt oplossen. De gegevens die u en andere gebruikers verzenden worden gebruikt om dit probleem te onderzoeken.
En na een volgende poging de aanvulling:
Aanvullende technische gegevens
Error Message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)
Ook deze melding en de genoemde oplossingen op de Microsoft supportsite kom ik niet verder, mijn CD romspeler werkt ook niet met oude display drivers....
Mailtje naar Dell support, reactie:
Daar wij het nog niet aanraden om te updaten naar ServicePack 2 zullen wij u adviseren om terug te keren naar de oude situatie waarin alle hardware correct functioneerde
Wat heb ik:
Dell Dimension 8300
P4 2.8
HL-DT-ST CD-RW GCE-8483B (= nu ineens een probleemgeval)
LITEON DVD-ROM LTD163 (werkt prima)
Nero 6.0 + SP2 update
NVIDIA Forceware version: 61.77