omdat xp: cd kwijtzal ik het hier maar even verder vragen... Ik heb dus een legale licentie voor win xp prof, en een gekopiieerde cd, nu wil ik mijn legale serienr invoeren, maar zegt hij dat deze key fout is :-s...
denk je dat dat andere topic zomaar dicht is gegooid?
ga es mailen met microsoft ofzo,of probeer een andere kopie (weet je cker dat je de goede versie hebt,niet een key voor pro engels en je probeert pro nl te installen?)
ga es mailen met microsoft ofzo,of probeer een andere kopie (weet je cker dat je de goede versie hebt,niet een key voor pro engels en je probeert pro nl te installen?)
Misschien heb je een kopie van de Xp Pro Corporate Edition, die heeft andere keys.
Hoeveel geld maakt jou gelukkig?
Gewoon ff het nummer van Microsoft bellen! Kunnen ze je echt wel verder helpen binnen een paar minuten
en de microsoft nr? 0800 - ? Nee het zijn 2 nederlandstalige versies, en geen een vd 2 is corporate editon, wel is mn lecentie voor 2cpu's en de cd ma voor 1 cpu
is het dezelfde XP versie? of is t toevallig een Corporate Pro Edition (die je niet hoeft te activeren (mag dit hier...?) want ik heb zelf origineel Windows XP SP1 gekocht
en mijn serial werkte ook niet op de gedownloade versie, gelukkig ben ik mijn cd niet kwijt, en heb ik al n backup gemaakt met SP2 slipstreamed
...
Het heropenen van een gesloten topic is niet de bedoeling op GoT; contacteer G33rt even 
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 15-09-2004 21:21 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()