Toon posts:

Formulier afsluiten contract voor minderjarigen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej Mensen,

Heeft iemand hier toevallig nog een formulier op z'n computer staan, waarmee je als minderjarige een abonnement kan afsluiten?
Dus zo 1 waar je ouders handtekening op moeten zetten en klaar :P:P

Verwijderd

ah, we hebben het over een telefoon abbo... bij T-mobile gaat het niet, daar moet de rekening op iemand z'n naam staan die 18+ is :)

: http://gathering.tweakers...%5B%5D=4&x=0&y=0#hitstart

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 20:03 ]

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-02 22:48
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 19:59:
Heej Mensen,

Heeft iemand hier toevallig nog een formulier op z'n computer staan, waarmee je als minderjarige een abonnement kan afsluiten?
Dus zo 1 waar je ouders handtekening op moeten zetten en klaar :P:P
Kan alleen bij Orange, en die formulieren kan je gewoon bij de belcompany ophalen. En nee, ik heb hem niet op de computer staan

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ik heb het nodig voor kpn, gaat niet lukken dus? :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 20:02:
Hmmz ik heb het nodig voor kpn, gaat niet lukken dus? :(
denk het niet...

anders laat je het contract op de naam van je vader/moeder zetten en betaald het aan hun :)

Verwijderd

Bij alle providers moet minstens 18 jaar zijn om een abonnement aan te sluiten. Alleen bij Orange mag het al vanaf 16 jaar met een machtiging van je ouders.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

^^ is allemaal te vinden in de Algemene Voorwaarden van je provider. Daarnaast kan iedere telecomboer je aan zo'n formulier hebben indien van toepassing (maar niet voor KPN dus).

Overigens vind ik je startpost zeer mager, we verwachten toch wel wat meer daarvan. Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Korakal op 15-09-2004 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.