Waarom geen 1600x1200 met NVidia drivers?

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Ik krijg de Windows desktop niet hoger dan 1280*1024 met de reference drivers van NVidia. Bij m'n oude TNT kaart was dat ook al zo, maar nu vraag ik me toch echt af waar het aan ligt. Als ik de drivers van Asus (:r) installeer dan lukt het wel. Enig idee wat er aan te doen is? En zeg nou niet dat ik dan maar de Asus drivers moet gebruiken ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

mijn 15" kan niet hoger als 1280*1024, en windows heeft de optie om hogere resoluties te verbergen als je monitor die niet ondersteunt. (met m'n creative en nvidia drivers)
bij mij kon ik dit veranderen door start -> instellingen -> config scherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> monitor of adapter (ben ik vergeten, zit nu op een andere comp te typen :()

suc7

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
M'n monitor kan die 1600x1200 prima aan, en de Asus drivers doen het er ook gewoon op. Het is iets vreemds in de NVidia reference drivers, maar wat...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Het is gefixt. Heb nieuwe .inf files van de Iiyama site gehaald en daarin is het gecorrigeerd. Blijkbaar negeren de Asus drivers gewoon de monitor specs.