(ISO) ISO maken van een winrar bestandt

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 30670

Topicstarter
MODS lees dit eerst ff door. Weet namelijk niet of dit is toegestaan ingeval met de Policy beleidt!

Mijn probleem is als volgt:
Ik heb dus WIn xp 64-bit beta gedownload alleen moet ik daarvan een ISO (bootable) CD van maken. Het rare is dat Win herkent hem als ISO bestand maar opent hem met winrar. er staat ook zo icoon van er bij.
Heeft iemand hier ervarring mee? en zo ja kan men dat dan in stappen uitleggen
??

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:38

Steffy

Ayreonaut

Ja, ik heb er ervaring mee, hoe dat doet er ff niet toe, dat zullen de modjes hier niet echt leuk vinden. Wat je moet doen is het gewoon met een brandprogje branden, dat ie het opent met winrar doet er verders niet toe, gewoon die iso branden en dan komt het vanzelf wel goed.

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In Nero op Recorder > Image branden klikken, en je kan hem meteen op (bootable) cd zetten.

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Anoniem: 30670

Topicstarter
thnx
:) ;) >:)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Tsja, dit is toch wel heel erg banaal. Ik raad je aan voortaan de help van je brandprogramma te bekijken, filext.com te gebruiken, via google iets zoeken oid. Dan had je echt wel gevonden wat je met die iso moet doen.

Om even te reageren op
MODS lees dit eerst ff door. Weet namelijk niet of dit is toegestaan ingeval met de Policy beleidt!
als je het niet zeker weet, stuur dan een mailtje naar samods [at] tweakers.net, maar post het niet direct. We zijn tegen de 'als het niet mag, haal het dan maar weg' mentaliteit. Let hier in het vervolg dus op :)

Omdat dit topic verder weinig toevoegt, doe ik hem op slot.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. als je zelfs dit niet voor elkaar kan krijgen....

En als je niet weet of het mag.. post het in het vervolg maar niet dan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 15-09-2004 21:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
:w Spider.007 :*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

:w G33rt :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.