Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

betaalbare case met "leuk" uiterlijk

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een betaalbare case (50-100 eury's) die toch een redelijk uiterlijk heeft maar wat belangrijker is, is de koeling. Mijn huidige case heeft namelijk een heel slechte koeling. een voeding is trouwens niet nodig.

ik heb zelf al wat zoekwerk gedaan en ik heb dit gevonden,
http://www.ipcs.be/product_info.php?products_id=489

iemand een idee?

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 19:31:
ik ben op zoek naar een betaalbare case (50-100 eury's) die toch een redelijk uiterlijk heeft maar wat belangrijker is, is de koeling. Mijn huidige case heeft namelijk een heel slechte koeling. een voeding is trouwens niet nodig.

ik heb zelf al wat zoekwerk gedaan en ik heb dit gevonden,
http://www.ipcs.be/product_info.php?products_id=489

iemand een idee?
Ik denk dat dit toch wel zoek werk wordt wij weten niet wat jij mooi vind.

kijk eens op www.freezinghardware.nl | www.perfectsystems.nl of te tweakers pricewatch.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 23:07
antec sonata looks perfect

LinkedIn
BlackIntel

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk gewoon eens een tijdje rond op i-net en dan vind je vast wel iets mooi, ik heb namelijk geen idee van wat jij mooi vind

persoonlijk vind ik die "spider" kast dus echt enorm lelijk

trouwens heeft de koeling meer met je fans te maken dan met je kast, natuurlijk heeft de ene kast een betere airflow dan de andere, maar volgens mij maakt het niet zo heel veel uit

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 15-09-2004 19:41 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:00

makje

Professioneel prutser

Wat een leuk uiterlijk is kan alleen jijzelf bepalen, smaak is vrij persoonlijk. V.w.b. de koelmogelijkheden wirdt het al iets makkelijke specificeerbaar. Ikzelf had als uitgangspunt genomen: de kast moet 120mm koelers ondersteunen. Mogelijkheden zijn dan:

-Chenbro Gaming bomb/X-Spider ~40 euro
-Antec SLK3700BQE ~90 euro (incl goede 350W voeding)
-Antec Sonata ~110 euro (incl goede 380W voeding)

Goede alternatieven met 80mm koelers:

Coolermaster Centurion ~55 euro
Aopen H600B ~80 euro (incl goede 350W voeding)

Voor reviews en specificies kun je google gebruiken. Tom Hardware heeft ook meerdere grote reviews gedaan met ~20 ATX kasten tegelijk :)

9800x3d

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar wij kunnen niet weten wat jij mooi vindt. Daarom hoort een topic als deze dan ook niet op GoT.

Kijk eens in de Tweakers.net pricewatch en zoek een reviews. Daar kom je vast een heel eind mee. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.